اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023791512250

انواع پارچه نسوز و کاربرد آن

کد: 139804023791512250

http://bit.ly/2LqbQTq

، تهران , (اخبار رسمی): پارچه نسوز کاربردهای زیادی دارد و شامل انواع پارچه نسوز سیلیکونی، پارچه نسوز فایبرگلاس، پارچه آزبست، پارچه فایبرفلون، پارچه کربن و پارچه سرامیکی است.

انواع پارچه نسوز
انواع پارچه نسوز و کاربرد آن

پارچه‌های نسوز به دلیل مقاوت بالایی که در برابر حرارت، فشار، جریان، سایش و کشش از خود نشان می‌دهند به عنوان عایق حرارتی، عایق فشار و عایق الکتریکی (دی الکتریک) در صنایع مختلفی هم‌چون صنایع نظامی، ساختمانی، کشتریانی، کوره سازی، فولاد و صنایع غذایی  استفاده می‌شوند و می‌توانند از ۴۰- تا ۱۵۰۰+ درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

اشتعال‌پذیری پارچه یک مسئله مهمی است که مخصوصا برای مصارف صنعتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. این پارچهها که در فضاهای عمومی و صنعتی مانند ساختمان‌های تجاری، محل برگزاری اجلاس‌ها و کارخانه‌ها استفاده می‌شود باید طبق استانداردهای بین المللی غیر قابل اشتعال باشد و آزمایش‌های استاندارد را گذرانده باشد.

برخی از الیاف مصنوعی مقاومت بسیار بالایی در برابر شعله آتش دارند، از جمله الیاف شیشه و مداکریل و ترکیب‌های دیگر، از جمله پلی‌استرهای خاص، اشتعال‌پذیری بسیار کمی در برابر آتش سوزی دارند و حتی ممکن است خود را خاموش کنند.

الیاف طبیعی مانند پشم و ابریشم معمولا ذوب نمی‌شوند، آتش زدن آن‌ها بسیار دشوار است و  اینکار به آهستگی صورت می‌گیرد و حتی قابلیت این را دارند که خود را خاموش کنند اما در مقابل پارچه‌های غیر طبیعی مانند پارچه‌های پنبه‌ای و کتان  می‌توانند به سرعت جرقه بزنند و موجب گسترش سریع شعله شوند که می‌توان با جایگزین کردن پارچه‌های نسوز استاندارد از این امر جلوگیری و سلامت محیط و مواد تولیدی را تضمین کرد.

انواع پارچه نسوز شامل پارچه نسوز سیلیکونی، پارچه نسوز فایبرگلاس، پارچه آزبست، پارچه فایبرفلون، پارچه کربن و پارچه سرامیکی است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت نسوز آنلاین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نسوز آنلاین

ارایه دهنده محصولات نسوز

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید