کد: 139804023793012231

چاپ و انتشار کتاب خلاقیت در عمل؛ چگونه می‌توان فردی خلاق بود؟

کد: 139804023793012231

http://bit.ly/2RtBibG

، (اخبار رسمی): کتاب خلاقیت در عمل شامل 8 فصل است که در 136 صفحه، در قطع رقعی و به صورت دو رنگ چاپ شده است. نویسنده با ارائه مثال‌ها و تمرین‌های عملی در هر فصل و همچنین تحلیل تمرین‌ها و پاسخ آنها در فصل آخر، به ارائه مفهوم واقعی تفکر خلاق پرداخته است.

چاپ و انتشار کتاب «خلاقیت در عمل»، چگونه می توانم فردی خلاق باشم؟
چاپ و انتشار کتاب خلاقیت در عمل؛ چگونه می‌توان فردی خلاق بود؟

نویسنده کتاب آقای رسول امید، که مدیر سایت معلم خلاق نیز است با ارائه مثال‌ها و تمرین‌های عملی در هر فصل و همچنین تحلیل تمرین‌ها و پاسخ آنها در فصل آخر، به ارائه مفهوم واقعی تفکر خلاق پرداخته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

خلاقیت هم مثل رانندگی، شنا و کُشتی یک مهارت است. مهارتی اکتسابی که می‌شود آن را فراگرفت و به کار بست. برای کسب مهارت خلاقیت باید در مورد آن آموزش دید. ولی همان گونه که فقط با آموزش نظری نمی‌توان شناگر و یا راننده شد، در مورد خلاقیت هم صرفا با تکیه بر آموزش‌های نظری نمی‌توان فردی خلاق شد. مهم‌ترین اصل در کسب هر مهارتی آموزش عملی و تمرین مداوم است.

کتاب‌های موجود در این مقوله اغلب رویکردی تئوری دارند ولی این کتاب با سعی بر استفاده از مثال‌های عملی و همچنین تمرین‌های مناسب در هر فصل سعی بر این دارد تا علاقه‌مندان به طور کاملاً عملی و گام‌به‌گام این مهارت را کسب کرده و در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

نویسنده در نگارش کتاب با استفاده از تجربیاتی که سال‌ها از تدریس و برگزاری کارگاه‌ها داشته و همچنین بازخوردهایی که از مخاطبان گرفته‌، سعی بر این داشته تا نهایت استفاده را ببرد تا در نتیجه مطالب کتاب برای خواننده قابل‌لمس‌تر و کاربردی‌تر شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب  می‌توانند به سایت معلم خلاق به آدرس moalemekhalagh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معلم خلاق

در سایت معلم خلاق با مدیریت آقای رسول امید به معلمان، مربیان و والدین کمک می کنیم تا بتوانند کودکانی خلاق پرورش دهند. به نظر ما دلیل عدم موفقیت اغلب مربیان و والدین در پرورش خلاقیت کودکان این است که خودشان آشنایی کافی با مبحث خلاقیت ندارند. هدف ما در این سایت این است که آنها را با مفهوم خلاقیت و روشهای آموزش آن به کودکان آشنا نماییم.

منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | روانشناسی و موفقیت