اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023793512107

بررسی چوب کار مداکس با بهترین متریال

کد: 139804023793512107

http://bit.ly/2RxhS5M

، (اخبار رسمی): مداکس با سابقه نیم قرن فعالیت در این حوزه، در تلاش است که طراحی‌های هنگر و چوب لباسی‌ها را با پوشاک داخل همخوان کند.

چوب کار مداکس با بهترین متریال
بررسی چوب کار مداکس با بهترین متریال

چوب کار وسیله‌ای بسیار مهم است که برای فروشگاه‌هایی که در حوزه تولید لباس فعالیت می‌کنند ایده‌ال‌ترین انتخاب به شمار می‌آید. چوب کار یکی از محصولات تولیدی مداکس به شمار می‌آید.

مداکس با بیش از ۴۰ سال سابقه کاری امروز توانسته است در رده قوی ترین تولید کنندگان چوب لباسی و چوب کار قرار گیرید و تولیدات با کیفیت و مرغوبی را راهی بازار کند. برای نمونه می‌توانیبه بخشی از تولیدات این شرکت معتبر در زمینه چوب کار اشاره کرد.

چوب کار فلزی، چوبی، پلاستیکی، کریستالی، ابری، فانتزی، اپل دار، سرشانه دار و چوب کار مخصوص برای کودکان نمونه‌های بارز این محصولات هستند.

چوب کار بچه گانه

چوب کار برای لباس‌های آقایان و خانم‌ها با توجه به نیازی که برای استفاده از آن وجود دارد توسط مداکس در نمونه‌های بسیار متفاوتی تولید می‌شود. از آنجایی که البسه بچه‌ها سایز بسیار کوچکی دارد نیاز است از چوب لباسی هم سایز و هم اندازه با آن استفاده شود.

چوب کار بچه گانه این مهم را برای افرادی که به عرضه لباس کودک مشغول هستند فراهم کرده که زیبا ترین دکوراسیون داخلی را با نمای بسیار زیبایی که چوب لباسی‌ها فراهم می‌کنند به دست آورند.

مداکس برای لباس‌های نوزادی، لباس کودک، کت و شلوار پسرانه و پیراهن‌های مجلسی دخترانه بسته به سایز و اندازه آنها چوب لباسی در نظر گرفته است.

چوب کار مداکس

چوب کار مداکس، چوب لباسی و رگال لباس های تولیدی این شرکت معتبر از مرغوب ترین و با کیفیت ترین متریال بهره گرفته است.

برای بهره گیری از طرح‌های به روز، مداکس توانسته از آخرین استاندارهای روز دنیا برای مشتریان خود بهره بگیرد و محصولی متفاوت را برای آن ها تهیه و تولید کند. از آنجایی که مشتریان نیاز فوری به چوب کار و چوب لباسی دارند، مداکس با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات ظرف مدت کمتر از ده روز محصولات خود را به صورت تضمینی عرضه می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت موداکس به آدرس www.iranhanger.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موداکس

تیم مداکس با امکانسنجی بازار داخلی و نیاز بازار پوشاک با توجه به افزایش نرخ ارز و محدود شدن ثبت سفارش برآن شد تا چوب لباسی هایی که تا اوایل سال 1397 از کشورهای چین و ترکیه بصورت واردات در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پوشاک قرار می گرفت را بومی سازی و همچنین تلاش کوچکی برای ممانعت از خروج ارز حداقل در این حوزه نماید ،مداکس با سابقه نیم قرن فعالیت در این حوزه تلاش بر این داشته و خواهد داشت که طراحی های هنگر و چوب لباسی ها با پوشاک داخل همخوانی داشته باشد.

اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مد و لباس