اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033794712264

بررسی چاپ بسته بندی و انواع آن

کد: 139804033794712264

http://bit.ly/2RvJjgc

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ بسته بندی و جعبه سازی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر عهده دارد. علم طراحی و چاپ بسته بندی، علم هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبارش، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و استفاده از آن است.

چاپ بسته بندی
بررسی چاپ بسته بندی و انواع آن

علم طراحی و چاپ بسته بندی باید به گونه‌ای باشد که از سویی کمترین آزار در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول و از سوی دیگر به محیط زیست وارد شود. چاپ بسته بندی شامل مراحل طراحی، ارزیابی و تولید بسته‌ها است. بسته‌ بندی بطور بسیار جامعی بر زندگی سایه افکنده است، بطوری‌که در تمام اطراف قابل مشاهده است.

از اقلام مواد غذایی و دارویی گرفته تا کالاهای مصرفی و لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و استراتژیک مانند محصولات پتروشیمیایی همه با چاپ بسته بندی مرتبط هستند.

وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول است. چاپ بسته بندی با برچسب‌های استاندارد این امکان را می‌دهد تا متوجه شد چه نوع محصولی داخل بسته قرار دارد و شرایط حفظ و نگهداری آن چگونه است. سازمان جهانی استاندارد (ISO) و سازمان‌های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گام‌های مهمی در تدوین استانداردهای بسته بندی و مشخصات فنی آن برداشته‌اند.

انواع بسته بندی

چاپ جعبه شکلات، چاپ جعبه کادوئی و فانتزی عطر و ادکلن، چاپ جعبه آرایشی و بهداشتی، چاپ جعبه صنایع غذایی با مقوایی بهداشتی و پشت توسی، چاپ جعبه متالایز، چاپ جعبه ضد جعل با آیتمهای مختلف از قبیل چاپ نامرئی، چاپ انواع جعبه لمینیتی با مقوای سه لایه و پنج لایه، چاپ انواع جعبه پیتزا بصورت افست و سیلک، چاپ انواع جعبه شیرینی، چاپ جعبه کفش و ...

می‌توان در کنار جعبه با چاپ لیبل، چاپ فاکتور و چاپ پاکت، تراکتو کاتالوگ یک پکیج کامل داشت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت چاپ المهدی به آدرس almahdyprint.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپ المهدی

انواع بسته بندی چاپ جعبه شکلات : تخصصی ترین نوع چاپ جعبه چاپ جعبه شکلات است که ما مفتخریم با اکثر تولید کنندگان بنام در این صنعت همکاری داشته ایم چاپ جعبه کادوئی و فانتزی عطر و ادکلن چاپ جعبه آرایشی و بهداشتی چاپ جعبه صنایع غذایی با مقوایی بهداشتی و پشت توسی چاپ جعبه متالایز چاپ جعبه ضد جعل با آیتمهای مختلف از قبیل چاپ نامرئی و …. چاپ انواع جعبه لمینیتی با مقوای سه لایه و پنج لایه و …. چاپ انواع جعبه پیتزا بصورت افست و سیلک چاپ انواع جعبه شیرینی چاپ جعبه کفش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی