کد: 139804033795912267

توپبال پربازدیدترین وب‌سایت فوتبال پایه و بانوان ایران

با کمترین هزینه مدرسه فوتبال خود را معرفی و تبلیغ کنید

کد: 139804033795912267

http://bit.ly/2RwX3HL

، (اخبار رسمی): تبلیغات و برندینگ کسب و کار جزو مشکل ترین موارد در توسعه هر کسب و کار است. آکادمی‌ها و مدارس فوتبال نیز مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به معرفی دارند و مشکل آنها از جایی شروع می‌شود که بستر مناسبی برای معرفی امکانات و خدمات به عموم جامعه را در دسترس ندارند.

با کمترین هزینه مدرسه فوتبال خود را معرفی و تبلیغ کنید
پکیج معرفی مدارس فوتبال

در روزهایی که مردم برای یافتن خدمات مورد نیاز خود، بیشتر در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به جستجو می‌پردازند و تبلیغات تلویزیونی و پخش کردن برگه‌های معرفی در سطح شهر نیز با عدم استقبال گیرندگان مواجه می‌شود، یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی کسب و کارها می‌تواند استفاده از فضاها و صفحات تخصصی مرتبط با آن کسب و کار در فضای اینترنت باشد.

آکادمی‌ها و مدارس فوتبال نیز مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به معرفی دارند و مشکلشان از جایی شروع می‌شود که بستر مناسبی برای معرفی امکانات و خدمات خود به عموم جامعه را در دسترس ندارند.

از طرفی علاقه‌مندان به فوتبال و کسانی که قصد ادامه‌ی این رشته را به صورت حرفه‌ای دارند، باید از رده‌های سنی پایین روی توانایی‌ها و مهارت های خود کار کنند. بنابراین این افراد نیز باید به دنبال مدارس فوتبالی باشند که بتواند انتظارات آنها را به خوبی برآورده کند و همچنین امکانات لازم را نیز داشته باشد.

ورود خدمات دیجیتال به مدارس فوتبال ایران

فرآیند جذب بازیکن توسط مدارس و آکادمی‌های فوتبال به مراتب راحت‌تر خواهد شد. همچنین حرکت در مسیر تکنولوژی و اینترنت نیز به خوبی خواهد توانست یک کسب و کار را پویا نگه دارد و در رقابت با سایرین، برگ برنده‌ای برای مدیران و مسئولان مدارس فوتبال باشد.

وب سایت توپبال علاوه بر تمام خدماتی که در حوزه فوتبال پایه ارائه می‌دهد، به تازگی امکانی را برای مدارس و آکادمی‌های فوتبال فراهم آورده است تا در یک فضای فوتبالی بتوانند مرکز خود را معرفی کنند. به این ترتیب افراد به راحتی می‌توانند با مطالعه درباره نحوه عملکرد این مدارس برای استفاده از خدمات آن‌ها برنامه ریزی کنند.

خدماتی که توپبال به مدارس فوتبال ارائه می‌دهد

پکیج‌های معرفی مدارس فوتبال در ابتدا شامل ایجاد یک صفحه اختصاصی در وب سایت توپبال برای مدارس و آکادمی‌ها است. سپس در این صفحه امکان اضافه کردن گزینه‌های مختلفی همچون معرفی تخصصی مدرسه فوتبال، مدیر و بازیکنان، درج راه‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، امکان نمایش گالری تصاویر و ویدئوهای مورد نظر مدارس فوتبال، انتشار مرتب اخبار و اطلاعیه‌های آکادمی است. علاوه بر این‌ها معرفی مدارس و آکادمی‌ها در شبکه‌های اجتماعی توپبال نیز از خدماتی است که با تهیه پکیج‌ها می‌توان از آن بهره‌مند شوند.

با این حال، تمام این امکانات بدون داشتن رتبه در صفحه اول گوگل، نمی تواند خیلی مفید باشد. به همین دلیل است که مهم‌‌ترین ویژگی پکیج‌های معرفی وب سایت توپبال، کسب رتبه در صفحه اول گوگل است. به این ترتیب افرادی که با جستجو در اینترنت به دنبال یک مدرسه فوتبال خوب هستند، می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به هدف خود دست یابند.

افرادی که مدیر یک آکادمی یا مدرسه فوتبال هستند و برای معرفی خدمات و برنامه‌های خود به کمک احتیاج دارند، پکیج‌های معرفی وب سایت توپبال می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت توپبال به آدرس www.toopball.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب‌سایت توپبال

توپبال | مرجع اطلاعات فوتبال معرفی فعالان فوتبالی ( مربیان، بازیکنان ، داوران ، استعدادها و… ) معرفی باشگاه ها، مدارس فوتبال ، ورزشگاه ها ، اماکن ورزشی معرفی اختصاصی بازیکنان مستعد فوتبال ایران آمار و نتایج لیگ های پایه فوتبال و فوتسال معرفی تست تیم های فوتبال و فوتسال آخرین اخبار فوتبال پایه و بانوان