اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980404380138231

الوکاپ؛ جانی تازه به کالبد چوگان

الوپیک اولین دوره‌ی رقابت‌های چوگان «جام الوکاپ» را برگزار می‌کند

کد: 13980404380138231

http://bit.ly/2RylGUg

، تهران , (اخبار رسمی): فینال اولین دوره‌ی مسابقات چوگان جام الوکاپ هفتم تیرماه در باشگاه چوگان و سوارکاری قصر فیروزه (شهدا) برگزار می‌‌شود. شرکت الوپیک، حامی اصلی اولین دوره‌ی مسابقات چوگان است.

الوپیک اولین دوره رقابت‌های چوگان «جام الوکاپ» را برگزار می‌کند
الوپیک اولین دوره‌ی رقابت‌های چوگان «جام الوکاپ» را برگزار می‌کند
الوکاپ اتفاقی نو در ورزش چوگان است و دمیده‌شدن جانی تازه به کالبد گوی و میدان را نوید می‌دهد.

برگزاری اولین مسابقات الوکاپ اتفاقی مهم در عرصه‌ی ورزش چوگان این سال‌هاست. ورزش چوگان، اگرچه جزو سنت‌های دیرینه‌ی ایرانیان به شمار می‌رود، اما برای دهه‌ها در ایران مهجور مانده‌ بود؛ با این‌حال تلاش‌های چند سال اخیر برای معرفی و احیای این ورزش کهن در حال ثمردادن است؛ به‌صورتی‌که این روزها توجه بیشتر به این ورزش را شاهد هستیم و جام الوکاپ نمونه‌ای از آن است. می‌توان گفت جام الوکاپ راهی نو در پیش روی این بازی باستانی باز می‌کند.

پس از ثبت جهانی ورزش چوگان (Polo) به‌نام ایران در سازمان یونسکو در سال گذشته، توجه کسب‌وکارهای موفقی، از جمله الوپیک، به عرصه‌ی چوگان را باید به فال نیک گرفت. الوپیک، به‌پشتوانه‌ی جمعیت میلیونی کاربران خود، می‌تواند با برگزاری جام الوکاپ سهمی بسیار در زنده‌کردن این بازی داشته ‌باشد.

به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت الوپیک، این استارتاپ حمایت از چوگان و برگزاری جام الوکاپ را بهانه‌ای کرده ‌است که این ورزش تاریخی را بهتر معرفی کند.

الوپیک هدف از برگزاری دوره مسابقات الوکاپ را معرفی این ورزش باستانی به جوانان و به‌ویژه کاربران فضای دیجیتال ایران دانسته و به‌همین بهانه، از آنان دعوت کرده‌است که از نزدیک این مسابقات را دنبال کنند؛ همچنین الوپیک از کسب‌وکارهای موفق و مستقر در تهران و گروهی از کارآفرینان کشور دعوت کرده‌است در این دوره مسابقات شرکت کنند. این دوره از مسابقات الوکاپ میزبان سفیران کشورهای مختلف، صاحبان برندهای معتبر ایرانی و خارجی، مدیران ارشد بانک‌های دولتی و خصوصی نیز خواهد بود.

گفتنی است که علاوه بر الوپیک، شرکت‌های لامارتینا، درسا، ایلیو، هپی لایف، بهنود، بامارو، دماوند، اردیبهشت، بن مانو، دلاتو، دنون، نماشا، مزبار و همچنین «اخبار رسمی» در حمایت از این دوره از مسابقات الوکاپ نقش داشته‌اند.

در این دوره از مسابقات الوکاپ چهار تیم مطرح «کاسپین فرح‌آباد»، «ذوالفقار»، «نقش جهان نیروی زمینی» و «کانون چوگان» شرکت می‌کنند. محل برگزاری این مسابقات باشگاه چوگان و سوارکاری قصر فیروزه (شهدا) خواهد بود. این مجموعه و همچنین شرکت الوپیک، حامی رسمی الوکاپ، از ساعت ۱۵ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان این بازی خواهند بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می‌توانند به وب‌سایت الوپیک به آدرس alopeyk.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

الوپیک

الوپیک سریع ترین و مطمئن ترین خدمات آنلاین پیک موتوری، وانت بار و تاکسی موتوری در تهران است که با مجوز از اتحادیه صنف وانت‌بار و پیک موتوری تهران فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | سرگرمی و تفریح