اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804053802712291

رونمایی از اپلیکشن اردبیت (ardbit)

همزمان با دهه کرامت از اپلیکشن اردبیت رونمایی می‌شود

کد: 139804053802712291

http://bit.ly/2xjoLhF

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکشن اردبیت یک استارت‌آپ و متعلق به شرکت کالاشهرهوشمند است که بر فعالیت کاربران در فضای مجازی ارزش‌گذاری می‌کند و به ازای میزان و نوع فعالیت آنان در فضای مجازی، ارزشی به نام «ardbit» به کاربران می‌دهد.

همزمان با دهه کرامت از اپلیکشن اردبیت ardbit رونمایی می شود
همزمان با دهه کرامت از اپلیکشن اردبیت رونمایی می‌شود

در اکثر جوامع، بیکاری معضل بزرگ اجتماعی محسوب می‌شود. بسیاری از خانواده‌ها از عملکرد فرزندان خود شاکی هستند که فرزند آنان کار نمی‌کنند و مشغول به گوشی موبایل و رایانه و غیره هستند. به همین دلیل آنها را بیکار و تنبل فرض می‌کنند. نوع مشاغل و نگاه جوانان امروزه به پدیده اشتغال تغییر کرده است و آنها دوست دارند همراه با دنیای مجازی پیشرفت کنند و کسب و کار خود را مطابق با رشد تکنولوژی بسازند.

از طرفی وقتی به تعریف کار و انرژی نگاه می‌شود این موضوع به ذهن می‌رسد که هرگونه فعالیت و صرف انرژی، کار محسوب می‌شود پس کلیک کردن روی گوشی و رایانه نیز یک کار است چراکه با زدن چند کلیک افراد اقدامات بزرگی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید کالا و غیره را انجام می‌دهند ولی متاسفانه این کلیک‌های باارزش دیده نمی‌شوند.

از این‌رو استارت آپ اردبیت با هدف ثبت و ارزشگذاری بر فعالیت‌های کاربران در دنیای مجازی تاسیس شده و کاربران می‌توانند ضمن ارزش‌گذاری بر فعالیت خود در دنیای مجازی، میزان توانایی و مهارت خود در بکار گیری ابزار دیجیتال را ثبت و از آن بعنوان یک رزومه دیجیتال استفاده کنند.

کاربران همزمان با ادامه فعالیت‌های روزانه خود در فضای مجازی مانند استفاده از شبکه‌های اجتماعی، انواع سایت‌ها، بازی‌ها و..... اقدام به تولید اردبیت می‌کنند و می‌توانند برابر اردبیت بدست آمده نسبت به تهیه رزومه مهارت دیجیتال، تهیه کارت مهارت دیجیتال و همچنین توسعه و گسترش کسب و کار مجازی خود از طریق بخش‌های «مهارت من» و «کارت مهارت» در سامانه اردبیت اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اردبیت ardbit

در اکثر جوامع بیکاری معضل بزرگ اجتماعی محسوب می‌شود و از گله هایی خانواده ها نسبت به فرزندان خود در این زمان این است که فرزند آنان کار نمی کنند چراکه در قیاس به خود می بینند که فرزندانشان مشغول به گوشی موبایل و رایانه و غیره می باشند و به همین دلیل آنها را بیکار و تنبل فرض می کنند. نوع مشاغل و نگاه جوانان در امروز به پدیده اشتغال تغییر کرده است و آنها دوست دارند همراه با دنیای مجازی پیشرفت کنند و کسب و کار خود را مطابق با رشد تکنولوژی بسازند. از طرفی وقتی به تعریف کار و انرژی نگاه می کنیم به این می رسیم که هرگونه فعالیت و صرف انرژی ، کار محسوب می شود پس کلیک کردن روی گوشی و رایانه نیز یک کار محسوب می‌شود چراکه با زدن چند کلیک شما اقدامات بزرگی مانند انتقال وجه ، پرداخت قبوض، خرید کالا و غیره را انجام می‌دهید ولی متاسفانه این کلیک‌های باارزش دیده نمی‌شوند. چرا که دنیای مجازی با ما به واقعیت تبدیل شده است و اگر ما به این دنیا بها داده ایم ، آن نیز باید بهایش را به ما بپردازد در صورتیکه واقعیت اینگونه نیست. از اینرو استارت آپ اردبیت با هدف ثبت و ارزشگذاری بر فعالیتهای کاربران را در دنیای مجازی تاسیس گردیدو کاربران می‌توانند ضمن ارزش‌گذاری بر فعالیت خود در دنیای مجازی، میزان توانایی و مهارت خود در بکار گیری ابزار دیجیتال را ثبت و از آن بعنوان یک رزومه دیجیتال استفاده نمایند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]