اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980405380359620

قرعه‌کشی بزرگ برای خریداران و مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوآوی

یک عمر با هوآوی

کد: 13980405380359620

http://bit.ly/2RzCBpH

، (اخبار رسمی): کاربران هوآوی در کمپین «یک عمر با خدمات ویژه هوآوی» می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های برگزیده و خرید محصولات هوآوی، فرصت برنده شدن جوایز هیجان انگیز و همچنین دریافت خدمات رایگان حتی برای گوشی‌های فعلی هوآوی خود را خواهند یافت.

یک عمر با هوآوی
یک عمر با هوآوی

هوآوی تلاش می‌کند با برگزاری کمپین‌های مختلف، فرصت‌های متنوع و جذابی را برای علاقمندان خود فراهم کند تا در شرایط ویژه‌تری از این برند خرید یا خدمات نرم‌افزاری دریافت کنند.  این کمپین‌ها که با استقبال کاربران مواجه می‌شود.

هوآوی به تازگی از پرچمدار جدید خود Huawei p30 pro  و  Huawei p30 lite  در ایران رونمایی کرده‌ و مرحله جدیدی از فعالیت‌هایش در ایران را آغاز شده‌است.

هوآوی این بار کمپینی با عنوان «یک عمر با هوآوی» طراحی کرده‌است و کسانی که در تاریخ 6 تیرماه به فروشگاه‌های مشخص شده مراجعه و محصولات هوآوی را خریداری کنند، در قرعه کشی جوایز هیجان انگیز شرکت خواهند کرد. غیر از هدایایی که ، جوایزی نظیر تمدید 6 ماهه گارانتی دستگاه هم در نظر گرفته‌ شده‌است.

همچنین کسانی که در حال حاضر کاربر گوشی‌های هوآوی هستند، می توانند در تاریخ 6 تیر ماه به این فروشگاه ها مراجعه و خدمات نرم افزاری رایگان دریافت کنند. این خدمات به کسانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده نیز ارائه می‌شود.

خدمات نرم‌افزاری که این فروشگاه‌ها ارائه می‌دهند، به این شرح است:

  • به روز رسانی جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندرویدی که منتشر شده‌است.
  • برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری کالیبراسیون صفحه نمایش بهینه‌سازی تنظیمات گوشی

- تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه

هوآوی مسابقه‌ای را هم در صفحه اینستاگرام خود به نشانی huaweimobilefarsi@ برگزار و  به 9 برنده جوایز ارزش‌مندی اهدا خواهد کرد.

این رویداد به طور ماهانه در فضای آفلاین برگزار و اطلاعات مورد نیاز اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42000 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]