اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804053803712293

تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد

کد: 139804053803712293

http://bit.ly/2LOwRaP

، (اخبار رسمی): تسلط به دانش تحلیل تکنیکال می‌تواند زندگی بسیاری از افراد را که به دنبال محل درآمدی مطمئن و استقلال مالی هستند، متحول کند. بسیاری از خانواده‌های ایرانی بر اساس یک رویه قدیمی تصور می‌کنند، فرزندشان تنها در صورتی موفق خواهد بود که باید در یک اداره دولتی صاحب شغل باشد.

تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد
تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد
تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد
تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد
تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد
تحلیل تکنیکال تخصصی برای کسب درآمد

 این تفکر متعلق به دهه‌های 40 و 50 شمسی است که یک فرد با استخدام در یک نهاد دولتی از حقوق و مزایای دولتی خوبی برخوردار می‌شد و استخدام یک نفر در یک دستگاه دولتی زندگی تمام اعضای خانواده‌اش را تضمین می‌کرد.

امادر سال‌های پایانی دهه 90 شمسی یعنی در دوران که ما در آن زندگی می‌کنیم، نه تنها رقابت برای مشاغل دولتی بیشتر شده، بلکه ادارات در تلاش برای کاهش نیروی انسانی خود هستند و از طرفی حقوق دولتی کفاف یک زندگی متوسط را هم به زور می‌دهد!

در چنین شرایطی منطقی‌تر است که جوانان به دنبال مشاغل دیگری برای تامین معاش و تضمین آینده‌ی خود باشند.

این روزها از گوشه و کنار دیده یا شنیده شده که جوانی تنها با یک لپتاپ یا کامپیوتر شخصی، ماهیانه میلیون‌ها تومان کسب درآمد می‌کند. البته بسیاری از این داستان‌ها افسانه‌های تبلیغاتی برای جلب توجه از طرف سودجویان است.

اما اگر کمی دقیق‌تر و علمی‌تر به موضوع نگاه کنیم، مشاغلی هم وجود دارند که با کمک آن افراد می‌توانند درآمد قابل قبول یا حتی فراتر از انتظار داشته باشند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانددر صورت تسلط خوب فرد بر آن به محل درآمدی مطمئن برای او تبدیل شود، امکان تحلیل رفتار بازار است

دانش تحلیل تکنیکال به ویژه در بازارهای بورس، ارز،  فارکس و ... حتی بازارهای سنتی کاربرد دارد و یک متخصص تحلیل تکنیکال می‌تواند با تسلط بر تغییرات قیمت و نوسانات بازار آینده‌ی شاخص‌های قیمت را به خوبی پیش بینی کند.

تحلیل تکنیکال که از آن به عنوان تحلیل فنی هم یاد می‌شود، روشی برای پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است.

این روش تحلیل  به ویژه در بازار ارزها، طلا و سایر فلزات گرانقیمت، بازارهای بورس اوراق بهادار و... به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 در این روش تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها در مقاطع مختلف بررسی می‌شود و با در نظر گرفتن عوامل موثر بر فراز و فرود قیمت‌ها می‌توان پیش بینی کرد که قیمت در آینده چقدر تغییر خواهد کرد. یا حجم معاملات و عرضه و تقاضا چه شرایطی را در روزهای آینده در پیش خواهند داشت.

به عبارتی تحلیلگران تکنیکال ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند بلکه از نمودارها و ابزارهای دیگر برای شناسایی الگوهایی که می‌تواند فعالیت آتی سهم را پیش‌بینی کند، بهره می‌گیرند.

در ایران نیز این روش تحلیل تکنیکی چندسالی هست که دنبال می‌شود و آگاهان به دانش تحلیل تکنیکال سعی می‌کنند با تفسیر نمودارهای قیمت و مطالعه رفتار و حرکت قیمت در گذشته پیش بینی کنند چه آینده‌ای در انتظار قیمت یک سهام خاص و یا یک فلز گرانبها و یا مواد اولیه و محصولات مختلف وجود دارد.

طبیعتا پیشینه تاریخی و تغییرات قیمت مهمترین راه دسترسی به انتظارات بازار است.

کاربرد تحلیل تکنیکی بر خلاف تصور عمومی و حرفهای برخی سرمایه گذاران تنها منحصر به شناسایی سقف‌ها و کف‌های بازار برای دلالی و سفته بازیِ یک عده نیست.

طبیعتا هر سرمایه گذاری به دنبال کسب سود بیشتر است و برای این کار تلاش می‌کند تاالگوهای صعودی و نزولی قیمت را در یک بازار پیدا کند تا رشد یا افت قیمت یک شاخص تجاری را بررسی کند. حالا این شاخص می‌تواند قیمت یک ارز یا فلزی مثل طلا در بازار باشد یا قیمت یک سهام در بازار بورس اوراق بهادار.

آکادمی آموزشی «e-modir » یکی از مراکز آموزشی است که آموزش تحلیل تکنیکال را در سالهای اخیر به شکلی جدی آغاز کرده است.

این موسسه در سال 1394 توسط دکتر رضا شیرازی مدرس MBA,DBA آغاز به کار کرد و در دوره های تخصصی خود به آموزش اصول مربوط به تحلیل تکنیکال می‌پردازد.

برخی از سرفصل‌های آموزشی مختلف این کلاس‌ها به شرح زیر است:

  • آشنایی با تحلیل تکنیکال اخبار و تکنیکال فاندامنتال یا تکنیکال مساله این است! روانشناسی بازار سرمایه مدیریت سرمایه شناخت نمودار کانال های قیمتی نقاط اکسترمم پیوت و کاربرد آن الگوهای ادامه دهنده و برگشتی حجم معاملات و واگرایی شناسایی دقیق قیمت و ...

فارغ التحصیلان این دوره‌ها در نهایت با نرم افزاری آشنا میشوند که بتوانند عملا وارد بازار کار شوند و با اعتماد به نفس و آگاهی از اصول کار به تحلیل فنی داده‌های آماری در بازارها بپردازند و با پیش بینی نوسانات قیمتی، در زمینه‌های درست بازار سرمایه گذاری کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال و دسترسی به مقالات رایگان در این زمینه می‌توانند به اینستاگرام دکتر رضا شیرازی به آدرس  rezashirazi.official مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021111*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش