اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980405380389620

احساس حضور در تالار موسیقی با تبلت‌های هوآوی

Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد

کد: 13980405380389620

http://bit.ly/2REPpej

، (اخبار رسمی): هوآوی به‌تازگی تبلت Huawei MediaPad M6 را به بازار جهانی عرضه کرد. مدت کوتاهی پیش از این هم هوآوی از سری گوشی‌های هوشمند Nova 5 رونمایی کرده بود. تبلت MediaPad M6 در دو اندازه مختلف و با تفاوت‌هایی جزئی وارد بازار شده است.

Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد
Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد
Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد
Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد

هوآوی به‌تازگی تبلت Huawei MediaPad M6 را به بازار جهانی عرضه کرد. مدت کوتاهی پیش از این هم هوآوی از سری گوشی‌های هوشمند Nova 5 رونمایی کرده بود. تبلت MediaPad M6 در دو اندازه مختلف و با تفاوت‌هایی جزئی وارد بازار شده است. در این مطلب جزئیات فنی این محصول را بررسی می‌کنیم و نگاهی هم به قیمت نسخه‌های مختلف آن خواهیم داشت.

اولین نکته اینکه MediaPad M6 در اندازه‌های ۱۰.۸ اینچی و ۸.۴ اینچی عرضه شده است و هر دو نسخه از نمایشگری با رزولوشن 2K بهره می‌برند. علاوه‌ بر این، ظرفیت باتری نسخه ۸.۴ اینچی تبلت MediaPad M6 برابر با ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه ۱۰.۸ اینچی آن ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

در هر دو نسخه Huawei MediaPad M6 از تراشه هشت‌هسته‌ای Huawei Kirin 980 با واحد پردازش عصبی دوگانه استفاده شده و پردازنده گرافیکی هر دو نسخه هم Mali G76 با قابلیت پشتیبانی از GPU Turbo 3.0 است. حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت ظرفیت دارد و برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی هر دو نسخه هم گزینه‌های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در لبه سمت راست این دستگاه‌ها هم شاهد دکمه‌های کنترل صدا، دکمه پاور، درگاه یواس‌بی تایپ سی، درگاه میکرواس‌دی و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم. دوربین اصلی این دستگاه‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار این دوربین، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده.

اسپیکرهای قدرتمند برای لذت بردن از بازی، فیلم و ویدئو

شاید جالب‌ترین نکته درمورد تبلت‌های Huawei MediaPad M6، سیستم صدای آن‌ها باشد. هر دو نسخه از این تبلت سیستم اسپیکری با چهار کانال صوتی دارد تا صدایی شفاف و قدرتمند در اختیار کاربر بگذارد. طراحی و تنظیم اسپیکرهای این تبلت به عهده Harman-Kardonn بوده و طبق گفته هوآوی، این طراحی باعث شده که صدای این اسپیکرها بلند و پرطنین باشد. البته نباید فراموش کنیم که سری تبلت‌های MediaPad هوآوی همیشه سیستم صوتی بسیار خوبی داشته است.

قیمت‌گذاری

Huawei MediaPad M6 در نسخه‌ها و پیکربندی‌های متنوعی عرضه شده که طبعا هر کدام از این پیکربندی‌ها قیمت متفاوتی دارد. در فهرست زیر می‌توانید  قیمت نسخه‌های مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید:

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۲۹۱ دلار

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۳۵ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۵۰۸ دلار

نسخه ۱۰.۸ اینچی MediaPad M6 از ۲۱ ژوئن پیش‌فروش می‌شود و عرضه رسمی آن به بازار، از ۱۰ جولای آغاز خواهد شد. آغاز پیش‌فروش نسخه ۸.۴ اینچی این تبلت هم از تاریخ ۱۰ جولای خواهد بود و از تاریخ ۲۰ جولای فروش رسمی آن آغاز خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]