اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804053804712295

هر فردی نیاز دارد تا بداند:

خدمت در محل چگونه زندگی انسان را تغییر می‌دهد؟

کد: 139804053804712295

http://bit.ly/2xhPRpA

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای امروز دنیای ایده‌هاست، دنیایی که دیگر در آن یک شبه پولدار شدن و ره صد ساله را یک روزه پیمودن یک رویا نیست کافی است در جهان اکنون یک ایده خوب داشت که زندگی انسان را راحت‌تر و آسان‌تر از قبل کند تا موفقیت به رویتان لبخند بزند.

خدمت در محل چگونه زندگی انسان را تغییر می‌دهد؟
برقیار سامانه معرفی متخصص در محل

بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کسب و کارهای نوپای امروزی کالا تولید نمی‌کنند بلکه خدمات می‌فروشند و نیاز برطرف می کنند و در این بین شرکت‌هایی هم هستند که خدمات جدیدی ندارند اما همان خدمات قدیمی را در محل عرضه می‌کنند یعنی خدمت در محل.

انسان از آغاز خلقت هر روز سعی کرده زندگی را برای خودش را‌حت‌تر کند و به نوعی با کمترین کار بیشترین بازدهی را داشته باشد. انسان نخستینی را تصور کنید که خسته از حمل شکار از جنگل تا غار به فکر یک تکه سنگ گرد می‌افتد که بعدها نام چرخ به خود می‌گیرد و بدین صورت اختراع‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند تا امروز که اختراع‌ها شکل دیگری به خود گرفته و به نوعی از تولید محصول جدید به ارائه جدید محصول یا خدمات قدیمی رسیده است، موضوعی که انسان را هر روز بیش از پیش خانه نشین می‌کند و از تحرکات و اتلاف وقت بی‌خودی و غیر ضروری او می‌کاهد.

خدمت در محل موضوعی است که شاید بتوان آن را با ساخت ربات‌ها مقایسه کرد که موافقان و مخالفان زیادی دارد، مخالفانی که ربات‌ها را تهدیدی برای بشر می‌دانند و معتقدند با وجود و به کارگیری ربات‌ها انسان‌ها شغل‌های‌شان را از دست می‌دهند و فقیر و تن‌پرور می‌شوند اما در مقابل موافقان نظرات مثبت و امیدوارکننده‌تری دارند و می‌گویند دنیای آینده با وجود ربات‌ها دنیای شادتر و سالم‌تری خواهد بود زیرا انسان‌ها وقت کافی برای ورزش و تحقیقات و مطالعه بیشتر خواهند داشت و شغل‌های جدیدی را ایجاد خواهند کرد. خدمت در محل هم متوجه همین نظرات موافق و مخالف است و اگر به چشم یک پدیده نو ظهور به آن نگاه شود مزایای آن بسیار بیشتر از معایب آن است.

همه‌ افراد حداقل چند باری به واسطه خرید کالاهای مختلف یا انجام کارهایی در صف ایستاده‌اند و تمام مدت با ذهنی پریشان و کلافه از سرپا ایستادن یا حتی نشستن بی موردشان که زمان با ارزش زندگی‌شان را می‌کشند عصبانی شده‌اند و گاهاً حرص خورده‌اندزیرا دقیقا همان ساعات را می‌توانستند مطالعه کنند، ورزش کنند یا حتی با دوستان خود وقت بگذرانند. درست است که هنوز صف‌ها وجود دارند و برای بسیاری از خریدها و کارها باید مسافت‌های کوتاه و بلند طی شود اما خدمت در محل خیلی وقت است که جزو زندگی شده است و این در حالی است که خود را بی توجه نشان می‌دهیم.

اگر به تمامی خریدهای اینترنتی که انجام شده است فکر شود، به تمامی غذاهایی که از رستوران‌ها و فست فودها ارسال شده است، به تمامی انتقال‌های بین بانکی که با تلفن همراه انجام شده است یا حتی به قبوضی که از خانه پرداخت شده و به تعمیرکاران و نصاب‌هایی که از طریق پلتفرم‌های مختلف یا حتی پشتیبانی شرکت‌های فروشنده به منزل آمده‎اند هم فکر شود.  

از مزایای با ارزش خدمت در محل می‌توان به حذف بسیاری از رفت و آمدهایی اشاره کرد که با تزریق آلاینده‌های زیادی سهم بزرگی در آلوده ساختن محیط زیست داشتند و حتی به تمام کاغذهایی که برای انتقال‌ها و پرداخت‌هایمان به کاغذ باطله تبدیل می‌شدند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که اگر قبلاً یک برقکار در نزدیکی محل زندگی وجود داشت و اگر شخصی به هر دلیلی از کارش یا اخلاقش راضی نبود یا باید مستقیماً به او می‌گفت یا مسیرش را دورتر می‌کرد و برقکار دیگری را که قطعا به خاطر مسافت بیشتر دستمزد بیشتری می‌گرفت را به منزل می‌آورد اما حالا به دلیل مبتنی بودن کسب و کارهای ارائه دهنده خدمت در محل مانند پلتفرم «برق یار» به بستر اینترنتی و مجازی، همه می‌توانند نظرات دیگر استفاده‌کنندگان از این خدمات را بخوانند و کسی یا شرکتی را انتخاب کنند که بالاترین رتبه را دارد یعنی به بیان دیگر خدمات در محل در دنیای امروز اصلا انحصاری نیست.

اگر خدمت در محل را از نگاه افرادی دیگری بتوان دید، کسانی که ارائه خدمت در محل را شغل خود می‌دانند، به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند.

دسته اول کسانی هستند که قبلا صاحب مغازه بوده‌اند اما به دلیل محدودیت جغرافیایی که فقط منوط به یک یا چند محله در شهرشان می‌شد مشتری کمی داشتند و به قول معروف دخل‌شان با خرجشان تراز نبود یا حتی علاقه به گسترش کار خود داشتند برای این عده که در کارشان متخصص هستند، استخدام در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات در محل مساوی است با مشتری بیشتر و درآمد بیشتر هر چند واژه استخدام واژه مناسبی نیست زیرا این کار بیشتر شبیه به خوداشتغالی است.

دسته دوم کسانی هستند که به هر دلیلی اگر تا به حال تخصص خاصی یاد نگرفته‌اند اما می‌خواهند درآمد نسبتا خوب و حلالی برای خانواده‌های‌شان کسب کنند. به دلیل تعدد شاخه‌های خدمات در محل می‌توانند در حوزه‌هایی مثل نظافت منازل مشغول به کار شوند پس برای این عده هم بسیار مفید خواهد بود که خدمت در محل را به عنوان شغل خود انتخاب کنند.

دسته آخر  هم شرکت‌هایی هستند که دو دسته قبل را به کار می‌گیرند تا ثابت کنند می‌توان بزرگ‌ترین ارائه دهنده یک خدمت بود در حالی که خودشان حتی یک ابزار آن را در دست ندارند یعنی می توان در پخش غذا فعالیت کرد بدون اینکه یک آشپزخانه یا آشپز مستقیم داشت. مانند سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که غذاهای زنان خانه‌دار را به مصرف کنندگانی می‌رسانند که از غذای بیرون خسته شده‌اند و دلشان غذای خانگی می‌خواهد. بدین ترتیب هم کارافرینی و اشتغال زایی خوب و مناسبی کرده‌اند و هم با خدمت در محل سود خوبی بدون سرمایه سنگین به دست می‌آورند.

اگر واقعا بتوان خدمت در محل را پدیده دانست زندگی انسان را متفاوت‌تر و البته بسیار راحت‌تر کرده تا آدم امروزی هر چه بیشتر از ساعات اقامت در این دنیای زیبا بهره‌مند شود و وقت خود را برای صف‌ها و رفت و آمدهای مختلف تلف نکند تا به کارهای مهمتر و لذت بخش‌تری بپردازد و بتواند به کره خاکی خود هر چند خیلی دیر نفسی تازه بدمد. از سوی دیگر خدمت در محل قدم بزرگی در جهت اشتغال‌زایی برداشته و به کارافرین‌ها این ایده را می‌دهد که اگر کالا یا خدمات جدیدی ندارند کافی است فقط نحوه ارائه محصولات و خدمات‌ را جدید کنند تا همیشه سرپا و سود ده باقی بمانند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت برقیار مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برقیار

برق یار سامانه تخصصی در حوزه برق و انرژی است که علاوه بر فروشگاه تجهیزات برقی در حوزه تجدیدپذیر، در گروه آموزش آنلاین در حوزه برق و انرژی و در گروه خدمت رسانی به شرکت‌های اداری و تجاری نیز فعالیت دارد. بنابراین برق یار در سه گروه مذکور به صورت زیر خدمات ارائه می‌دهد:

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی