اطلاعات تماس
  • 093603*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804063807612191

در نمایشگاه الکامپ الماس‌وار بدرخشید

کردپلاس، میکروکتاب نمایشگاه ناب را به صورت رایگان منتشر کرد

کد: 139804063807612191

http://bit.ly/2Lqe2uh

، سنندج , (اخبار رسمی): میکروکتاب نمایشگاه ناب با رویکردی کاربردی برای حضور در نمایشگاه‌های تجاری و با هدف پیشرفت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه‌‌های داخلی و خارجی منتشر شده است. این کتاب مناسب شرکت‌هایی است که می‌خواهند در نمایشگاهی مانند الکامپ بدرخشند.

کردپلاس میکروکتاب نمایشگاه ناب را  به صورت رایگان منتشر کرد.
دانلود رایگان میکروکتاب نمایشگاه ناب

میکروکتاب نمایشگاه ناب با رویکردی کاربردی و برای حضور در نمایشگاه‌های تجاری منتشر شد. با پیشرفت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و تکنولوژی اینترنت، ارزش و مزایای بازاریابی از طریق حضور در نمایشگاه‌‌های داخلی و خارجی آشکارتر شده است. اگر چه فناوری، بازاریابی کسب ‌و کار را به سرعت تغییر می‌دهد ولی حضور در نمایشگاه‌‌های داخلی و خارجی برای بازاریابی کسب‌ و کار هنوز هم اهمیت خاص خود را دارد و می‌تواند به عنوان کانالی برای ایجاد ترکشن (کشش) از آن استفاده کرد.

نمایشگاه به مکانی گفته می‌شود که کالاها، خدمات، فن‌آوری، تکنیک‌های جدید، نوآوری‌ها و هنرها برای معرفی و آشنایی مردم به معرض تماشا قرار داده می‌شود. هر عملی که توسط تولیدکنندگان و فروشندگان برای معرفی کالاها انجام و منجر به فروش کالاها و خدمات شود نوعی نمایش است. از زمان‌های قدیم نمایشگاه به شیوه کنونی پس از انقلاب صنعتی انگلستان شروع شده و در آغاز قرن بیستم تکامل یافته و امروزه یکی از ارکان مهم بازرگانی در آمده است.

استفاده از نمایشگاه‌ها باید جزو استراتژی‌های کلان بازاریابی شرکت باشد، در غیر این‌صورت مشارکت در نمایشگاه بدون یک برنامه مدون در لایه کلان شرکت، راه به جایی نخواهد برد. شرکت‌های زیادی هستند که در برنامه‌های بازاریابی خود مشارکت در نمایشگاه‌ها را مد نظر قرار نمی‌دهند و از طرق دیگر به بازاریابی می‌پردازند.

در میکروکتاب نمایشگاه ناب، راهکارهایی عملی برای سازمان‌هایی ارائه شده که حضور در نمایشگاه جزو برنامه‌های کلیدی آن‌هاست و تلاش می‌کنند بهترین نتایج را به دست آورند. 

فهرست میکروکتاب

در میکروکتاب نمایشگاه ناب تلاش شده مهم‌ترین موارد و مطالبی که برای حضور قدرتمند استارتاپ‌ها و کسب و کارها لازم است جمع آوری شود. موارد زیر جزو سرفصل‌های این میکروکتاب است.

  • مقدمه و شروع  در نمایشگاه
  • مزایای حضور در نمایشگاه‌های تجاری  
  • چرا کسب وکارها در نمایشگاه شرکت می‌کنند
  • 9 سوال کلیدی که باید به آن جواب داد
  • 10 نکته کاربردی برای افزایش راندمان نمایشگاه لازم است
  • اشتباهات رایج در زمان حضور در نمایشگاه‌ها
  •  48+17 نکته جهت موفقیت در نمایشگاه‌های تجاری

این کتاب توسط باسط رستمی راهبر استراتژیک  رسانه کردپلاس گردآوری و تالیف شده است و در فرمت کتاب الکترونیک PDF توسط آکادمی کردپلاس آماده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه تخصصی کردپلاس

رسانه استارتاپی برای کارآفرینان جوان

اطلاعات تماس
  • 093603*****
[نمایش اطلاعات]