اطلاعات تماس
  • 093380*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980407380799501

پروژه مهندسی به زبان متلب

کد: 13980407380799501

http://bit.ly/2LCG7hW

، (اخبار رسمی): متلب تخصصی‌ترین زبان برنامه نویسی در دنیاست که در بین دانشجویان و استادان در زمینه شبیه‌سازی در تمامی گرایش و رشته‌های مهندسی شناخته شده است و برای ارایه در کنفرانس‌های داخلی و خارجی از اهمیت به سزایی برخوردار است. گروه برنامه نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت می‌کند.

پروژه مهندسی به زبان متلب matlab
http://porojeamadematlab.ir سایت پروژه آماده متلب

گروه برنامه‌نویسان متلب از سال 1390 تاکنون با کادری مجرب در زمینه متلب فعالیت دارد و آماده ارایه انواع خدمات شبیه‌سازی مقالات و شبیه‌سازی پروژه‌های درسی و پایان‌نامه در تمامی مقاطع است

گره برنامه نویسان متلب در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند:

شبیه سازی شبکه عصبی در متلب

شبیه سازی کنترل فازی در متلب

شبیه سازی الگوریتم‌های تکاملی در متلب

شبیه سازی تولباکس قدرت در متلب

شبیه سازی تولباکس کنترل در متلب

شبیه سازی ریاضیات مهندسی در متلب

شبیه سازی مقالات مهندسی ieee  و isi در متلب

شبیه سازی مهندسی پزشکی در متلب

شبیه سازی مهندسی کنترل در متلب

شبیه سازی پردازش تصویر در متلب

شبیه سازی موتورهای الکتریکی  در متلب

شبیه سازی ادوات قدرت در متلب

شبیه سازی ادوات شبکه‌های قدرت و انتقال در متلب

شبیه سازی پروژه‌های کلاسی و درسی و تمارین در متلب

شبیه سازی مهندسی الکترونیک در متلب

شبیه سازی ادوات الکترونیک fpga در متلب

شبیه سازی کنترل مدرن در متلب

شبیه سازی کنترل فازی عصبی در متلب و...

دانشجویان می‌توانند پروژه‌های خود را برای گروه برنامه نویسان متلب ارسال کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه را بررسی و نتیجه را دریافت کنند.

در سایت گروه برنامه نویسان متلب پروژه‌های آماده ارایه نیز وجود دارد بنابراین تمامی افراد می‌توانند از این ایده‌ها استفاده کنند.

برنامه متلب قابلیت‌های خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

پردازش تصویر در متلب:

توجه و روی آوردن به روش‌های پردازش تصاویر به اوایل سال 1920 باز می‌گردد، زمانی که عکس‌های دیجیتال برای اولین بار توسط کابل‌های زیردریایی از نیویورک به لندن فرستاده شد. با این حال، کاربرد مفهوم پردازش تصویر تا اواسط 1960 گسترش و پیشرفت چندانی نیافت. در 1960 بود که کامپیوترهای نسل سوم دیجیتال به بازار آمد که می‌توانست سرعت و حافظه بالای مورد نیاز برای پیاده سازی الگوریتم‌های پردازش تصویر را فراهم کند.

از آن پس، تجربه در این زمینه گسترش یافت. مطالعات و تحقیقات زیادی در این موضوع در علوم مختلف از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، علوم اطلاعات، فیزیک، شیمی، بیولوژی و داروسازی انجام شد.

نتیجه این تلاش‌ها در تکنیک‌های پردازش تصویر در مسائل مختلف، از بهبود کیفیت و بازیابی تصاویر گرفته تا پردازش اثر انگشت در مسائل تجاری، خود رانشان داد.

تکنیک‌ها و روش‌های مختلف پردازش تصویر در ادامه معرفی و بررسی می‌شود. اما پیش از پرداختن به روش‌ها ، برخی تعاریف پایه نیز ذکر می‌شود.

تصویر دیجیتالی:

تصویر به عنوان ترجمه image نشانگر یک شکل دو بعدی است که توسط یک وسیله حساس به نور مانند دوربین به وجود آمده باشد. اما Picture (عکس) نشانگر هر گونه شکل دو بعدی مانند یک تابلوی نقاشی و یا یک دست نوشته است. مقصود از تصویر دیجیتال، digital image است.

یک تصویر را می‌توان توسط تابع دوبعدی (f(x,y نشان داد که در آن x و y را مختصات مکانی و مقدار f در هر نقطه را شدت روشنایی تصویر در آن نقطه می‌نامند. اصطلاح سطح خاکستری نیز به شدت روشنایی تصاویر مونوکروم (monochrome) اطلاق می‌شود. تصاویر رنگی نیز از تعدادی تصویر دوبعدی تشکیل می‌شود.

زمانی که مقادیر x و y و مقدار (f(x,y با مقادیر گسسته و محدود بیان شوند، تصویر را یک تصویر دیجیتالی می‌نامند. دیجیتال کردن مقادیر x و y را Sampling و دیجیتال کردن مقدار (f(x,y را quantization گویند.

برای نمایش یک تصویر M * N از یک آرایه دو بعدی (ماتریس) که M سطر و N ستون دارد استفاده می‌شود. مقدار هر عنصر از آرایه نشان دهنده شدت روشنایی تصویر در آن نقطه است. در تمام توابعی که پیاده سازی می‌شود، هر عنصر آرایه یک مقدار 8 بیتی است که می‌تواند مقداری بین 0 و 255 داشته باشد. مقدار صفر نشان دهنده رنگ تیره (سیاه) و مقدار 255 نشان دهنده رنگ روشن (سفید) است.

به عنوان مثال تصویر زیر که سایز آن 265×288 است از یک ماتریس که دارای 288 سطر و 265 ستون است برای نمایش تصویر استفاده می‌کند.

علاقه‌مندان برای دیدن پروژه‌های بیشتر می‌توانند به سایت موسسه متلب نویسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه متلب نویسان

موسسه متلب نویسان با سابقه 10 سال در زمینه انجام پروژه های دانشجویی در تمامی رشته های مهندسی و مقاطع تحصیلی با کادری مجرب از اساتید برنامه نویسی کشور که همگی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور می باشند آماده انجام مشاوره سمینار ،پروپوزال و… و نیز انجام پروژه های درسی و پایان نامه های رشته های مهندسی با نرم افزار مهندسی MATLAB می باشد و نیز شبیه سازی مقالات IEEE را نیز انجام می دهد برای هر گونه اقدامی ابتدا به مشاوران با تجربه و متعهد ما سری بزنید.

اطلاعات تماس
  • 093380*****
[نمایش اطلاعات]