اطلاعات تماس
  • 021768*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093811512326

محصول تازه حـامی رونمایی شد

 اپلیکیشن دیوار مهربانی حامی با حمایت موسسات خیریه

کد: 139804093811512326

http://bit.ly/2LxHnUa

، (اخبار رسمی): محصول تازه حـامی با نام اپلیکیشن خیریه حامی در کافه بازار و مایکت رونمایی و به بازار عرضه شد. می‌توان با هدیه وسایل اضافی منزل و محل کار خود به موسسات خیریه و نیازمندان در انجام یک کار خیر سهیم شد.

 اپلیکیشن دیوار مهربانی حامی با حمایت موسسات خیریه
با برنامه خبریه حامی شما می توانید وسایل اضافی منزل خود را به موسسات خیریه و نیازمندان واقعی برسانید

به گزارش روابط عمومی حـامی، 25 اسفند 97، کافه بازار و مایکت میزبان رونمایی از اپلیکیشن خیریه حامی، اپلیکیشنی جدید و خلاقانه‌ای بودند.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خیریه و موسسات خیریه در حال فعالیت است، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دعوت از موسسات خیریه معتبر، سهولت ارسال کمک از طریق آنلاین شدن ارسال کمک‌های غیرنقدی مردم به موسسات خیریه در قالب یک اپلیکیشن را ارائه کند تا این خدمت تازه اعتماد از دست رفته جامعه از رسیدن کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دست نیازمندان واقعی را بازگرداند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن خیریه حامی دارای محاسنی است که شامل اطمینان کامل از رسیدن هدیه ارسالی به نیازمند واقعی از طریق موسسات خیریه دارای مجوز رسمی از نهادهای دولتی همچون بهزیستی، وزارت کشور، دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ثبت ملی است که می‌تواند باعث کاهش فاصله طبقاتی و کمتر شدن فقر از طریق روشی ساده و سریع در سراسر ایران شود.

تیم حـامی، تولید این محصول را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: «ایده ارائه دیوار مهربانی آنلاین در ادامه دیوار مهربانی سال‌های گذشته ایجاد شد. این ایده زمانی شکل گرفت که بسیاری از هدایای مردم در دیوار مهربانی توسط افرادی غیر نیازمند مورد استفاده قرار گرفت و نیازمندان واقعی نتوانستند آن شکل که شایسته است از این هدایا برای بهبود وضعیت زندگی خود استفاده کنند.

برای تولید این محصول از دو برنامه نویس و یک طراح اپلیکیشن کمک گرفته شد. در حال حاضر این برنامه در مرحله معرفی خود و برندینگ است و امید است با شناخته شدن بیشتر حامی بخش بزرگی از جامعه تمایل بیشتری نسبت به این اپلیکیشن پیدا کنند و تا روزی که این برنامه باعث کاهش فقر و کاهش اختلاف طبقاتی شود ادامه خواهد یافت. ما همچنین امیدواریم تا کاربرانی که تمایل به فروش کالای خود در اپلیکیشن‌هایی مانند دیوار و شیپور را دارند ابتدا وسیله خود را در برنامه حامی قرار داده و در صورت عدم نیاز موسسات سپس اقدام به فروش آن کنند.»

از اهداف آینده حامی تبدیل شدن به معیاری جهت سنجش میزان نیکوکاری مردم ایران و افزایش شاخص جهانی ایران در رتبه بندی سالانه است.

ایشان در ارتباط با حضور احتمالی در نماشگاه الکامپ گفتند با توجه به نیاز برنامه حامی به ارتباط بیشتر با مخاطبان و معرفی خود به عنوان یک برنامه جدید خیریه و جلب اعتماد کاربران حضور در شبکه های اجتماعی ، نمایشگاه هایی همچون الکامپ و فعالیت های خیریه می تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد

هم اکنون این برنامه برای حامیانی که تمایل دارند وسایل اضافی منزل و محل کار خود را از طریق موسسات خیریه به نیازمندان واقعی برسانند در کافه بازار و مایکت در دسترس است. حامیان می‌توانند عکسی از وسایل مازاد خود گرفته و پس از انتخاب شهر و محل خود آن را در برنامه قرار داده و بعد از درخواست توسط موسسات خیریه آن کالا را هدیه کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اپلیکیشن خیریه حامی به آدرس hamiapp.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021768*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه