اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804103812412319

آموزشگاه زبان سوئدی به همراه معرفی بهترین کتاب‌های زبان سوئدی

آموزش زبان سوئدی و مکالمه در کمترین زمان

کد: 139804103812412319

http://bit.ly/2LCJWUk

، (اخبار رسمی): دغدغه یادگیری و آموزش زبان سوئدی برای افرادی که قصد مهاجرت به سوئد دارند همواره از چالش‌های اصلی است. آموزشگاه زبان سوئدی آرش، با ایجاد شرایط مناسب به صورت حضوری در تهران و آنلاین از تمام نقاط دنیا به افراد کمک می‌کند راحت و کاربردی زبان سوئدی را یاد بگیرید

بهترین مکان برای آموزش زبان سوئدی و مکالمه در کمترین زمان
آموزش زبان سوئدی در ایران و توسط مدرسین با تجربه زبان سوئدی

سال‌ها حضور در عرصه آموزش زبان سوئدی و تدریس به 100 ها نفر از زبان آموزان، تجربه بی نظیری را برای آموزشگاه آرش به ارمغان آورده است.

کشور سوئد از سال‌ها پیش یکی از اولین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان به حساب می‌آمده است. سطح رفاه بالای اقتصادی سوئد، فرهنگ بالای مردمان اسکاندیناوی، امنیت اقتصای و حضور تعداد زیادی ایرانیان باعث شده است این کشور نامزد اول مهاجرت ایرانیان به حساب آید.

یکی از اولین دغدغه افراد برای زندگی در کشور سوئد آموزش زبان سوئدی است. مردم سوئد اکثرا به زبان سوئدی صحبت می‌کنند و تنها یادگیری زبان انگلیسی راهگشای افراد برای زندگی راحت در سوئد نیست.

در آموزشگاه زبان سوئدی، آرش سوئدی به صورت کلاس‌های حضوری زبان سوئدی را آموزش می‌دهد. همچنین کتاب‌های فارسی آموزشی و برگزاری کلاس‌های آنلاین از طریق اسکایپ به صورت گروهی و خصوصی از سایر فعالیت‌های این مجموعه است.

هدف اول در آموزش، فراهم کردن محیطی آرام برای زبان آموزانی است که می‌خواهند آرزوهای خود را در ادامه تحصیل یا مهاجرت به سوئد دنبال کنند و از این رو با رویکرد آموزش سریع و اصولی همواره سعی در بالا بردن سطح یادگیری زبان آموزان خود دارند.

کلاس‌های حضوری آموزش سوئدی در تهران

کلاس‌های حضوری آموزش سوئدی در تهران به صورت کلاس‌های گروهی و نیمه گروهی برگزار می‌شود. زبان آموزان می‌توانند با توجه به شرایط کاری و هزینه خود اقدام به شرکت در این دوره‌ها کنند.

کتاب‌های خود آموز و تقویتی آموزش سوئدی

با همت و تلاش آقای آرش عبداله زاده تاکنون 3 کتاب آموزش زبان سوئدی برای سطوح متوسط منتشر شده است این کتاب‌ها هم رویکرد آموزش خود آموز را برای سوئدی دارند و هم به هدف تقویت و پشتیانی کلاس به زبان آموزان پیشنهاد می‌شوند.

کتاب‌ها به زبان فارسی نیز در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا افرادی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند و یا می‌خواهند با مطالعه عمیق‌تر و به زبان فارسی مفاهیم گرامر و مکالمه زبان سوئدی را یاد بگیرند، حق انتخاب داشته باشند.

کلاس‌های آنلاین زبان سوئدی

با توجه به اینکه خیلی از افرادی که قصد مهاجرت به کشور سوئد را دارند دانشجویان و افراد حرفه‌ای هستند که وقت کمی برای آموزش زبان دارند، آموزشگاه با احترام به خواسته این دسته از عزیران اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی نیز می‌کند.

کلاس‌های آنلاین با هزینه به صرفه و صرفه جویی در زمان رفت آمد عزیزان به یکی از اصلی‌ترین جریان‌های آموزشی آموزشگاه تبدیل شده است. این آموزشگاه مفتخر است که توانسته با استفاده از تکنولوژی و فضای اینترنت به افراد کمک کند تا از هرجای ایران و با کمترین هزینه اقدام به یادگیری زبان سوئدی کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آموزشگاه زبان آرش سوئدی به آدرس www.arashsuedi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزشگاه زبان آرش سوئدی

آموزشگاه زبان آرش سوئدی با بیش از 10 سال سابقه فعالیت دارد.این آموزشگاه به افرادی که علاقه مند به یادیگری زبان سوئدی هستند یا افرادی که قصد مهاجرت به کشور سوئد را دارند با بالاترین کیفیت ممکن خدمات تخصصی ارائه می کند

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش