اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381317599

شاید شما هم بتوانید اعتراض کنید؛ حتی پس از اجرای حکم!

آیا فقط طرفین دعوا حق دارند به حکم دادگاه اعتراض کنند؟

کد: 13980410381317599

http://bit.ly/2LzO2wu

، تهران , (اخبار رسمی): در پرونده‌های قضایی، علاوه بر طرفین دعوا، اشخاص دیگری نیز حق اعتراض به حکم را دارند. این افراد که ثالث نامیده می‌شوند حتی پس از اجرای حکم نیز حق اعتراض دارند.

آیا فقط طرفین دعوا حق دارند به حکم دادگاه اعتراض کنند؟
آیا فقط طرفین دعوا حق دارند به حکم دادگاه اعتراض کنند؟

گاهی در مورد یک پرونده از سوی قاضی حکمی صادر می‌شود که علاوه بر اصحاب دعوا یعنی خواهان و خوانده، بر روی شخص ثالث که در دادخواست اصلی دعوا قرار نداشته نیز تاثیر می‌گذارد و حکم صادر شده موجب خسارت به ثالث شده و یا حقوقی را از وی سلب می‌کند.

زمانی که شخص ثالث متوجه شود حکمی از طرف دادگاه صادر شده و در نتیجه‌ی این حکم خللی در حقوق و مالکیت او ایجاد شده است، می‌تواند طبق قوانین و مقررات پیش بینی شده، مراتب اعتراض خود را تقدیم دادگاه کند. در صورتی که حکم اجرا شده باشد نیز، امکان اعتراض ثالث بعد از احرای حکم وجود دارد.

استارتاپ حقوقی دادسان آماده معرفی وکیل متخصص و با تجربه در بیش از 300 شهر و روستا است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دیدن رزومه و قیمت چندین وکیل خوب در زمینه حقوقی مورد نیاز می‌توانند به بخش اعتراض ثالث بعد از احرای حکم از سایت دادسان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دادسان

دادسان سامانه ای است که به مردم وکیل متخصص و متناسب با پرونده خود را پیشنهاد می دهد. همچنین با پیگیری به موقع شرایطی را فراهم می سازد تا افراد با خیالی راحت شاهد پیشرفت پرونده خود باشند. https://www.DADSUN.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون