اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980410381396094

کسپرسکی در لیست سیاه کارمندان میکروسافت قرار گرفت

مایکروسافت استفاده از آنتی ویروس‌های کسپرسکی را برای کارمندان خود ممنوع کرد

کد: 13980410381396094

http://bit.ly/2Lypowo

، تهران , (اخبار رسمی): یک سند داخلی لو رفته مایکروسافت نشان می‌دهد این غول فناوری اطلاعات، استفاده از سرویس‌ها و محصولات برخی شرکت‌ها مانند آنتی ویروس‌های کسپرسکی را برای کارمندان خود ممنوع کرده است.

مایکروسافت استفاده از آنتی ویروس های کسپرسکی را برای کارمندانش ممنوع کرد.
ممنوعیت استفاده از کسپرسکی برای کارمندان میکروسافت

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، یک سند داخلی لو رفته مایکروسافت نشان می‌دهد که مایکروسافت استفاده از سرویس‌ها و محصولات چندین شرکت را برای حدود 130 هزار کارمند خود ممنوع کرده است.

از جمله شرکت‌هایی که محصولات آنها در لیست ممنوعیت‌ها برای کارمندان میکروسافت منتشر شده می‌توان به محصولات اسلک ( Slack ) و آنتی ویروس‌های کسپرسکی ( Kaspersky ) اشاره کرد.

از دیگر سرویس‌هایی که گفته می‌شود استفاده از آنها برای کارمندان مایکروسافت ممنوع شده می‌توان به سرویس ابری آمازون ( AWS ) و سرویس گوگل داکس ( Google Docs ) اشاره کرد.

گفته می‌شود دلیل ممنوعیت استفاده از این محصولات، مسائل امنیتی است.

استفاده از محصولات کسپرسکی ( Kaspersky ) تاکنون توسط دولت‌های زیادی از جمله چین، آمریکا، انگلیس، هلند، مجارستان، لیتوانی و سیستم‌های اتحادیه اروپا نیز ممنوع شده و BestBuy و بانک Barclays  نیز عرضه آن را متوقف کردند.

در ایران هم طی سال‌های اخیر چندین شرکت از جمله شرکت‌های دورانتاش، های وب ( Hiweb )، آواژنگ سیستم و شاتل فروش آنتی ویروس‌های کسپرسکی را متوقف کرده‌اند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]