اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804113816910560

نرخ‌های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی این مجموعه را افزایش داده است

کد: 139804113816910560

http://bit.ly/2LvHwXv

، کیش , (اخبار رسمی): حسینعلی نظام زاده مدیر وب سایت گت بیلیت در یک گفتگوی صمیمی به معرفی و شرح خدمات این وب سایت پرداخت و مدعی شد این وب سایت توانسته در مدت کم از زمان راه اندازی به یکی از چند وب سایت مطرح در زمینه خدمات مسافرتی علی الخصوص فروش بلیت هواپیما دست پیدا کند.

نرخ های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی ما را افزایش داده است
نرخ‌های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی این مجموعه را افزایش داده است
نرخ های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی ما را افزایش داده است
نرخ‌های موجود در وب سایت گت بیلیت توان رقابتی این مجموعه را افزایش داده است

مدیر وب سایت گت بیلیت افزود:« با توجه به حضور موثر استارتاپ‌ها در چند سال اخیر و ایجاد تحول عظیم در فضای کسب و کار دیگر نمی‌توان با معیارهای گذشته و پیروی از اصول بازاریابی سنتی در بازار رقابت حضور داشت. مجموعه گت بیلیت نیز به نوبه‌ی خود و به منظور عقب نماندن از بازار رقابت و همچنین ارائه خدمات ارزنده به مشتریان خود و کشف بازارهای جدید پا به این عرصه نهاده است.»

وب سایت گت بیلیت در نیمه دوم سال 1396 با بهره گیری از پرسنل متخصص در این صنعت و همچنین استفاده از متخصصان و مهندسین فناوری اطلاعات و با هدف ارائه خدمات برتر گردشگری (فروش بلیت هواپیما، اتوبوس)  فعالیت خود را آغاز و به سرعت نسبت به توسعه فضای کسب و کار خود اقدام کرد.

از نکات قابل توجه در خصوص این وب سایت بکارگیری برنامه نویسان خلاق و نوآور است که از اساسی ترین زیرساخت‌های اقتصادی هر مجموعه به شمار می‌روند. تمامی مراحل طراحی و اجرای وب سایت از ابتدایی ترین تا حرفه‌ای ترین مراحل زیر نظر این متخصصان انجام شده است.

مدیر وب سایت گت بلیت اعلام کرد: « از ویژگی‌های دیگر این وب سایت جستجوی سریع و در عین حال آسان کلیه پروازها از تمامی چارتر کننده‌های معتبر و همچنین پروازهای سازمان هواپیمائی کشوری است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌آورد، ضمن نمایش کلیه پروازهای سیستمی و چارتری در کمترین زمان نسبت به مشاهده نازلترین قیمت اقدام کند.

وب سایت گت بلیت این امکان را به کاربر می‌دهد در فضایی کاملا متفاوت و سهل الوصول نسبت به چک کردن کلیه خطوط پروازی اقدام و با یک مقایسه ساده، قیمت‌ها را با دیگر وب سایت‌های موجود مقایسه و سپس اقدام به خرید کند. از دیگر نکات قابل ذکر پشتیبانی 24 ساعته این وب سایت است که خیال کاربر را از بابت هر گونه ایجاد اشکال در روند خرید بلیط هواپیما و یا هر گونه سوال در رابطه با مباحث پروازی راحت می‌کند.

همچنین کاربر می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز و با تماس با شماره پشتیبانی 03135005 از این خدمات استفاده کند.

یکی دیگر از امتیازات این سامانه فروش، امکان کنسل کردن بلیط خریداری شده تحت هر شرایطی است که طبق قوانین حاکم بر فروش و کنسلی بلیت انجام می‌شود که این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد که به هر دلیلی اگر از انجام پرواز خود منصرف شد نسبت به کنسلی و استرداد وجه بصورت آنلاین و بدون صرف وقت اقدام کند.

حسینعلی نظام زاده با اشاره به لزوم جذب حداکثری مشتری و جلب رضایت کاربران از برنامه قرعه کشی این وب سایت خبر داد که کاربر به محض خرید از این وب سایت می‌تواند با وارد کردن کد مخصوص، در قرعه کشی ماهانه شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن یک بلیت (داخلی)، امتحان کنند.

از دیگر امتیازات این سامانه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بدون هیچگونه واسطه و به صورت مستقیم تمامی اطلاعات بلیت‌ها از ایرلاین دریافت و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که این موضوع در بسیاری از موارد باعث اختلاف قیمت با دیگر سامانه‌های فروش بلیط ارزان هواپیما و کاهش قیمت نسبت به سایرین است. همچنین اطلاعات به روز به کاربر نشان داده می‌شود.

 از دیگر خدمات قابل ارائه در این وب سایت فروش آنلاین بلیت اتوبوس است که با همان مشخصات و ویژگی‌هایی که برای فروش بلیت هواپیما ذکر شد قادر به جستجو و ارائه سرویس به کاربران است. در تعدادی از مسیرها به دلیل استقبال بالای کاربران و نبود صندلی هواپیما و همچنین نرخ بالا در برخی از مواقع و در روزهای خاص،  این نیاز مطرح و به سرعت نسبت به ارائه این سرویس اقدام شد. لازم بذکر است در آینده‌ای نزدیک سامانه فروش بلیت قطار به این وب سایت اضافه خواهد شد.

حسینعلی نظام زاده مدیر وب سایت گت بیلیت در ادامه گفت: «در اینجا لازم می ‌انم در این باره که چرا این وب سایت به یکباره و به مانند دیگر وب سایت‌های فروش خدمات گردشگری به صورت یکجا و به حسب ظاهر نسبت به پوشش کامل خدمات گردشگری نمی‌پردازد اشاره کنم که هدف این مجموعه جذب مشتری به هر قیمت نیست و اگر افراد کمی در وب سایت‌های دیگر جستجو کنند متوجه خواهند شد که بصورت کامل و صد در صد تمامی این امکانات مهیا نیست و تنها برای جذب کاربران بیشتر به هر قیمتی دست به این اقدام زده‌اند. اما رسالت گت بیلیت ارائه خدمات جامع و کامل به کاربران است و کسب بازارهای کوتاه مدت و مقطعی را هدف خود قرار نداده است و بر این باور است که خدمات در فازهای مختلف و به صورت جامع و کامل به کاربر ارائه شود و تا زمانی که در اجرای یک فاز از بسته گردشگری به تکامل نرسیده اقدام به راه اندازی و سر درگمی کاربر نکند.»

این مجموعه در آینده‌ای نه چندان دور نسبت به ارائه فازهای بعدی که راه اندازی آنلاین فروش بلیط هواپیما خارجی و  بلیت قطار است، دست خواهد یافت و این خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گت بیلیت به ادرس www.getbilit.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گت بیلیت

وب سایت گت بلیت با بهره گیری از نیروهای جوان و آموزش دیده در این صنعت و همچنین با بکار گیری متخصصان و مهندسین فناوری اطلاعات اقدام به راه اندازی شبکه گسترده فروش در سراسر ایران اسلامی کرده تا به ساده ترین روش و کمترین فرصت هموطنان عزیز بتوانند برای سفرهای خود برنامه ریزی نمایند و بر این باور هستیم که ایران و ایرانی مستحق ولایق برترینها است.

اطلاعات تماس
  • 031*****
[نمایش اطلاعات]