اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804113820512366

راهکاری نوین جهت جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و بهبود عملکرد سازمان

کد: 139804113820512366

http://bit.ly/2LKISOf

، (اخبار رسمی): با هدف کمک به سازمان‌ها و کسب و کارها به جهت جمع آوری اطلاعات و نظرات مشتریان و ایجاد پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌های آنلاین، از سایت جامع ویفرم به آدرس www.vform.ir در آبان ماه 1397 رونمایی شد که در ادامه، خلاصه‌ای از مزایا و امکانات آن بیان می‌شود.

راهکاری نوین جهت جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و بهبود عملکرد سازمان
راهکاری نوین جهت جمع‌آوری اطلاعات مشتریان و بهبود عملکرد سازمان

هر سازمان و کسب و کاری با شناسایی نیازهای مشتریان و مخاطبان می‌تواند بهترین تصمیم‌ را در جهت بهبود شرایط و درآمد خود بگیرد.اما هرکاری ابزار خود را می‌طلبد،"ویفٌرم"در جهت پاسخ به این نیاز شکل گرفته است

بدیهی است که هر سازمان و کسب و کاری با شناسایی نیازهای مشتریان و مخاطبان خود می‌تواند بهترین تصمیم‌ را در جهت بهبود شرایط و درآمد خود ایجاد کند. اما هر کاری ابزار خود را می‌طلبد، «ویفٌرم» در جهت پاسخ به این نیاز شکل گرفته است.

به گزارش وبسایت جامع ویفٌرم، سایت www.VFORM.ir که یک سایت جامع ایجاد پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌های آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با کمک به کسب و کارها جهت جمع آوری اطلاعات و نظرات مشتریان و ایجاد پرسشنامه‌ها و نظرسنجی‌های آنلاین را تسهیل کند.

مسعود یوسفی، بنیان‌گذار وب‌سایت جامع ویفرم در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «علاقه شخصی در راستای افزایش راندمان و بازدهی کسب و کارها، و همچنین با هدف ایجاد بستری مناسب جهت جمع‌آوری اطلاعات مفید برای کمک به مدیران سازمان‌ها و کسب و کارها جهت اخذ تصمیم‌های موثرتر، از مهم‌ترین دلایل اینجانب برای بنیان‌گذاری وبسایت جامع ویفُرم بوده است.»

از جمله امکانات این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری جذاب (که باعث افزایش درصد مشارکت افراد در تکمیل فرم‌های پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین شده و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن است)
  • سرعت و سادگی در کار با سامانه و ایجاد فرم‌های آنلاین بدون نیاز به دانش کدنویسی
  • استفاده از پرسشنامه‌های آماده (پرسشنامه رضایت مشتریان، پرسشنامه NPS، فرم ثبت نام در همایش، فرم آماده استخدام و سایر پرسشنامه‌های پرکاربرد)
  • امکان برگزاری پرسشنامه و نظرسنجی‌های پیامکی
  • ارائه گزارش‌های تحلیلی و نموداری کامل از اطلاعات جمع‌آوری شده
  •  ایجاد خروجی از نتایج جهت استفاده در نرم‌افزارهای آماری
  • برگزاری نظرسنجی‌ها و پرسشنامه‌های ناشناس یا خصوصی

موارد فوق از جمله مهمترین امکانات و برتری‌های VFORM.IR نسبت به فرم‌های پرسشنامه و نظرسنجی‌های سنتی و همچنین سایت‌های مشابه داخلی یا خارجی (گوگل فرم و...) است.

گفتنی است وبسایت ویفرم، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه 15 روز استفاده رایگان از تمام امکانات سایت بدون محدودیت کرده است که با مراجعه به آدرس www.vform.ir و ثبت نام می‌توان از امکانات سایت استفاده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پلتفرم جامع ویفُرم

ویفُرم؛ راهکاری ساده و هوشمند جهت ایجاد فرم‌های نظرسنجی و پرسشنامه‌های آنلاینِ کاربرپسند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]