اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382629721

اظهارنامه املاک ویرایش ۱۱٫۰٫۰٫۰ منتشر شد

کد: 13980415382629721

http://bit.ly/2LHcU5E

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی جهت خود اظهاری مودیان مالیاتی، اظهارنامه را در این سامانه قرار داده است که مودیان محترم مالیاتی، پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام الکترونیکی باید نرم افزار مذکور را دانلود و پس از تکمیل اظهارنامه، اقدام به ارسال کنند.

اظهارنامه املاک ویرایش ۱۱٫۰٫۰٫۰ منتشر شد.
اظهارنامه املاک ویرایش ۱۱٫۰٫۰٫۰ منتشر شد

کلیه اشخاصی که ملک/ املاک خود را به اجاره واگذار کرده‌اند و درآمدی از آن حاصل می‌شود مشمول مالیات بوده و موظف‌اند تا پایان مهلت قانونی نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیات بردرآمد اجاره املاک خود اقدام کنند.

نکته مهم : تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اجاره املاک تا پایان تیر ماه است.

تسلیم الکترونیکی اظهارنامه با استفاده از اطلاعات سامانه ثبت نام امکان پذیر است بنابراین ضروری است مودیان نسبت به تکمیل ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه ثبت نام موقت اقدام کنند. اطلاعاتی که از این سامانه دریافت می‌شود، غیرقابل ویرایش است به همین خاطر لازم است درصورت لزوم پس از ویرایش اطلاعات و تایید آنها، جهت بروزرسانی اطلاعات در سامانه اظهارنامه از گزینه دریافت اطلاعات هویتی استفاده شود.

قبل از ارسال، باید نسخه پیش نویس تکمیل شده از سیستم دریافت و به دقت بررسی شود. سپس اقدام به ارسال الکترونیکی، که نهایی و قطعی تلقی می‌شود، کرد. ارسال الکترونیکی اظهارنامه به منزله تسلیم قانونی اظهارنامه تلقی خواهد شد و نیازی به ارائه اظهارنامه چاپ شده به اداره امور مالیاتی ذیربط نخواهد بود.

نکته مهم: در اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر درآمد اجاره املاک عملکرد سال ۱۳۹۷ هر مودی مشمول، لازم است به ازای تمام املاک مورد اجاره در کل کشور یک اظهارنامه تسلیم کند.

مراحل ثبت و ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی به شرح زیر است:

• حصول اطمینان کاربر از اتصال رایانه به اینترنت
• مراجعه به سامانه علیات الکترونیکی مودیان و دانلود اظهارنامه مربوطه
• نصب نسخه نرم افزار اظهارنامه مالیاتی
• ورود اطلاعات درخواستی در نرم افزار اظهارنامه مربوطه
• دریافت اطلاعات هویتی مودی از سامانه ثبت نام الکترونیکی
• تکمیل جداول مالی و مشخصات ملک/املاک مورد اجاره
• چاپ و بررسی نسخه پیش نویس
• ارسال اطلاعات به سازمان امورمالیاتی کشور
• دریافت کدرهگیری

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره، به سایت شرکت مشاوره مالی روشنگران به آدرس roshangaran.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون