اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382790134

اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل

کد: 13980415382790134

http://bit.ly/2LGJAfm

، تهران , (اخبار رسمی): خطوط آبرسانی منازل، موتورخانه‌ها و صنعت احتیاج به اتصالات گالوانیزه مناسب دارند، هنگامی که نیاز به تغییر جهت سیال، انشعاب گرفتن، تغیر سایز است، نقش اتصالات گالوانیزه پررنگ‌تر می‌شود. پایپ کالا به عنوان نمایندگی رسمی فروش اتصالات گالوانیزه توپی برزیل منتشر کننده لیست قیمت اتصالات گالوانیزه برزیل است.

اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل
اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل
اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل
اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل
اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل
اتصالات گالوانیزه برزیل حرفه‌ای همانند تیم فوتبال برزیل

لوله گالوانیزه چیست؟

لوله های گالوانیزه در سرتاسر شبکه آبرسانی یک ساختمان وجود دارند. این لوله‌ها دارای ظاهر سفید رنگ به علت گالوانیزه شدن است و دو سر ابتدایی و انتهایی لوله به صورت دنده‌ای (رزوه) است که به اصطلاح دنده نری گفته می‌شود چون از بیرون دنده‌ای هستند.

حال برای اتصال این لوله های گالوانیزه نیاز به اتصالات گالوانیزه است، تمامی اتصالات گالوانیزه به صورت دنده‌ای هستند.

انواع اتصالات گالوانیزه از نظر کاربرد:

1- زانو گالوانیزه:

برای تغییر جهت جریان به صورت 90 درجه و 45 درجه از زانو گالوانیزه استفاده می‌شود. زانو گالوانیزه توپی برزیل به صورت مادگی است. بدان معنا که در هر دو سمت زانو گالوانیزه از داخل دنده می‌شود. لیست قیمت زانو گالوانیزه توپی برزیل در سایت پایپ کالا موجود است.

2- سه راهی گالوانیزه:

برای انشعاب گرفتن از لوله گالوانیزه می‌توان از سه راهی استفاده کرد. سه راهی گالوانیزه به دو دسته سه راهی مساوی (هر سه ورودی، خروجی و انشعاب یک سایز دارند) و سه راهی تبدیلی (سایز انشعاب از سایز ورودی و خروجی کمتر است) تقسیم‌بندی می‌شود. سه راهی گالوانیزه برزیل همانند زانو گالوانیزه به صورت مادگی دنده است.

3- تبدیل گالوانیزه: 

برای تغییر سایز در مسیر لوله کشی از تبدیل های گالوانیزه استفاده می‌شود. تبدیل گالوانیزه به صورت یک طرف از داخل دنده (مادگی) و یک طرف از بیرون دنده (نری) است. لیست قیمت تبدیل‌های گالوانیزه برزیل در سایت پایپ کالا موجود است.

4- بوشن گالوانیزه:

گاهی اوقات نیاز است دو سر لوله گالوانیزه به یکدیگر متصل شود ولی با توجه به اینکه لوله‌ها از بیرون دنده‌ای هستند نمی‌توان دو لوله گالوانیزه را به یکدیگر متصل کرد. بوشن های گالوانیزه برزیل با توجه به اینکه از داخل دنده‌ای هستند می‌تواند بین دو لوله گالوانیزه قرار بگیرد و این مشکل را حل کند.

5- روپیچ-توپیچ گالوانیزه:

همانطور که از نام آن مشخص است یک طرف روپیچ (نری) و طرف دیگر آن توپیچ (مادگی) است و برای مواقعی کاربرد دارد که نیاز به اتصال نری و مادگی به یکدیگر است. تفاوتی که با بوشن دارد بدین صورت است که بوشن در هر دو طرف به صورت توپیچ است.

6- مهره ماسوره گالوانیزه:

یکی از مهمترین و حیاتی‌ترین اقلام اتصالات گالوانیزه مهره ماسوره است. به دلیل اهمیت آب بندی در مهره ماسوره‌ها توجه زیادی به این اتصال می‌شود. پروژه‌هایی که از دیگر برندهای اتصالات گالوانیزه استفاده می‌کنند هنگامی که به مهره و ماسوره می‌رسند از برند توپی برزیل استفاده می‌کنند.

مهره ماسوره وظیفه ایجاد فاصله بین خطوط برای باز کردن راحت اقلام لوله کشی است.

7- درپوش گالوانیزه:

برای بست خط لوله گالوانیزه از درپوش استفاده می‌شود. درپوش های گالوانیزه به صورت توپیچ بوده و از داخل دنده می‌خورد. لیست قیمت درپوش های گالوانیزه توپی برزیل در سایت پایپ کالاموجود است.

اتصالات توپی برزیل در سایزهای ½” تا 6” موجود است که سایزهای 5” و 6” به دلیل کاربرد کم موجودی کمی دارد.

استاندارد دنده‌ی اتصالات گالوانیزه برزیل طبق استاندارد BTS است، برای آب‌بندی و عدم نشتی اتصالات گالوانیزه می‌توان از اقلامی همچون نوار تفلن، کنف و یا خمیر لوله کشی استفاده کرد.

علاقه‌مندان برای مشاهده لیست قیمت و جدول مشخصات فنی تمامی محصولات تاسیساتی و پایپینگی از جمله لیست قیمت اتصالات گالوانیزه برزیل می‌توانند به سایت پایپ کالا به نشانی WWW.PIPEKALA.COM مراجعه کنند و یا با شماره‌های 02155696808 و 02155696809 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]