اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980625404720134

اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا

کد: 13980625404720134

http://bit.ly/32W3Uz1

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از لوله‌های مانیسمان یکی از پرمصرف ترین اقلام مورد استفاده در سیستم لوله کشی ساختمانی و صنعتی اتصالات مانیسمان است، اتصالات مانیسمان برای ادامه روند خط لوله کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا
اتصالات بنکن مقاوم در برابر فشار و دمای بالا

یکی از نام آشناترین برندها مربوط می‌شود به برند اتصالات بنکن. پایپ کالا به عنوان وارد کننده عمده اتصالات بنکن منتشر کننده لیست قیمت این نوع از اتصالات است.

اتصالات بنکن شامل چه مواردی است؟

همواره لوله و اتصالات از اصلی ترین اقلام مورد استفاده در سیستم پایپینگ است. اتصالات بنکن دارای کاملترین سبد کالایی است که با توجه به نیاز بازار و صنعت می‌تواند تامیین کننده نیاز پروژه‌ها باشد، سبد کالایی اتصالات بنکن به صورت زیر است:

زانوی مانیسمان بنکن: برای تغییر دادن مسیر لوله کشی به صورت 90 درجه و 45 درجه لازم است از زانویی استفاده شود. یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات سیستم لوله کشی نبودن فضای کافی است و در خیلی مواقع نیاز به تغییر مسیر در سیستم لوله کشی برای ارتباط با بخش‌های دیگر موتورخانه است. لوله‌های مانیسمان توانایی تغییر شکل و تغییر جهت را ندارند و از این رو برای انجام چنین کاری از زانویی استفاده می‌شود. اتصالات بنکن شامل زانویی 90 درجه و 45 درجه است.

سه راهی مانیسمان بنکن: همواره نیاز است که از لوله مانیسمان اصلی برای بخش‌های دیگر سیستم انشعاب گرفت. برای انشعاب گرفتن نمی‌توان لوله اصلی را سوراخ و لوله دیگر به آن متصل کرد. برای گرفتن انشعاب از لوله لازم است از سه راهی استفاده شود. سه راهی‌ها دارای سه مجرای عبوری سیال هستند که مربوط به ورود و خروج سیال و دیگری مربوط به انشعاب است که به صورت 90 درجه از خط ورود و خروج است.

سه راهی‌ها دارای دو نوع سه راهی مساوی و سه راهی تبدیلی هستند که در سه راهی تبدیلی سایز بخش انشعاب کمتر از سایز خطوط ورودی و خروجی است و در سه راهی مساوی همانطور که از نام آن مشخص است هر سه مجرای عبوری سیال هم سایز هستند.

تبدیل مانیسمان بنکن: همواره و پس از عبور از قسمت‌های مختلف سیستم لوله کشی سایز لوله‌ها کمتر می‌شوند و به صورت بدیهی به علت متفاوت بودن قطرهای بیرونی لوله‌ها نمی‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد. برای حل این مشکل می‌توان از تبدیل مانیسمان بنکن استفاده کرد زیرا تبدیل‌ها به صورتی هستند که هر طرف از آنها دارای یک سایز است. تیدیل‌های مانیسمان بنکن دارای دو نوع تبدیل صاف و تبدیل کج هستند که با توجه به نوع کاربری آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کپ مانیسمان بنکن: پس از انجام لوله کشی و پایان مسیر سیستم آبرسانی نمی‌توان لوله مانیسمان را به حال خود رها کرد زیرا یک طرف آن به جایی متصل نیست و سیال از آن بیرون می‌ریزد. برای حل این مشکل باید انتهای مسیر لوله کشی را مسدود کرد. برای کور کردن و مسدود کردن خط لوله کشی لازم است از کپ‌های بنکن استفاده شود.

محصولات نام برده از اصلی ترین اقلام اتصالات بنکن هستند که در هر پروژه‌ای قطعا مورد استفاده قرار می‌گیرد . اقلام دیگری مانند زانویی شعاع کوتاه ، BEND ،RETURN و چهارراه نیز در سبد کالایی اتصالات بنکن وجود دارند.

اتصالات مانیسمان بنکن

اتصالات بنکن را مانیسمان می‌گویند. به دلیل روش تولید این اتصالات از واژه مانیسمان استفاده می‌شود. مانیسمان به روش تولیدی گفته می‌شود که هچ گونه درز جوش و خط جوشی در بدنه اتصالات وجود نداشته باشد. اتصالات بنکن به روش مانیسمان تولید می‌شوند.

تولید اتصالات بنکن به روش مانیسمان باعث تحمل فشار و دمای بالا آنها می‌شود و می‌توان برای پروژه‌های حساس و سایلاتی از قبیل بخار سوپرهیت، نفت و گاز و سیستم اطفا حریق از اتصالات بنکن اسفاده کرد.

پایپ کالا به عنوان وارد کننده اتصالات بنکن ارائه دهنده تمامی محصولات بنکن در سایزها و ضخامت های متفاوت است. ضخامت‌های اتصالات بنکن شامل رده 40 ، رده 80، رده 160، رده STD و ردهSGP  است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پایپ کالا به آدرس اینترنتی www.pipekala.com مراجعه و لیست قیمت اتصالات بنکن و درصد تخفیفات آنها مشاهده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]