اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382819620

با رابط کاربری EMUI 10 هوآوی آشنا شوید

گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟

کد: 13980415382819620

http://bit.ly/2LCU2Ve

، (اخبار رسمی): هوآوی تصمیم گرفته است تا نسخه جدید رابط کاربری خود یعنی EMUI 10 را بر پایه اندروید Q به همراه قابلیت‌های جدید و جذاب در سه ماهه پایانی سال 2019 عرضه کند.

گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟
گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟
گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟
گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟
گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟
گوشی شما چه زمانی این آپدیت را دریافت می‌کند؟

سال گذشته شرکت هوآوی رابط کاربری EMUI 9 را بر پایه اندروید 9 عرضه کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد. در نسخه نهم رابط کاربری هوآوی شاهد تغییرات بنیادی و امکانات بسیاری بودیم. حال هوآوی تصمیم گرفته است تا نسخه جدید رابط کاربری خود یعنی EMUI 10 را بر پایه اندروید Q به همراه قابلیت‌های جدید و جذاب در سه ماهه پایانی سال 2019 عرضه کند.

اخیراً در نتیجه مذاکرات رییس جمهوری آمریکا با دولت چین، ترامپ از تصمیمات اخیر خود در ارتباط با شرکت هوآوی عقب نشینی کرد و دیگر مشکلی برای ثبت لایسنس اندروید برای محصولات هوآوی نخواهد بود، امری که پس از اعلام هشدار موسس شرکت هوآوی به گوگل در مورد اینکه اگر هوآوی مجبور به بهره گیری از راهکارهای جایگزین خود برای نسخه های فعلی سیستم عامل آندروید شود، گوگل 700 تا 800 میلیون کاربر خود را از دست خواهد داد، اتفاق افتاد.

البته وجود تحریم‌ها برنامه تکمیل رابط کاربری EMUI 10 را متوقف نکرده بود و هوآوی پیش از این به کاربران خود قول داده بود که بروزرسانی اندروید Q برای گوشی‌های هوشمند ساخت این برند عرضه می‌شود و کاربران با هیچ مشکلی در زمینه بروزرسانی‌های نرم افزاری مواجه نخواهند شد.

حال با رفع محدودیت‌های ایجاد شده توسط دولت آمریکا برای برند هوآوی، دیگر هیچ مانعی برای عرضه نسخه جدید رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید Q وجود ندارد هرچند با توجه به تلاشهای هوآوی به نظر میرسید مشکل جدی گریبانگیر این شرکت نبوده است. در رابط کاربری EMUI 10 شاهد قابلیت‌های تاچ سه بعدی، اشتراک گذاری سریع، حالت دسکتاپ، بهبود عملکرد اعلان‌ها، تنظیمات هوشمند، بهبود مدیریت برنامه‌ها، سازگاری با گوشی‌های تاشو و حالت Dark Mode خواهیم بود.

این روزها حالت Dark Mode طرفداران بسیاری پیدا کرده است و شاهد استفاده از آن در برنامه‌ها، مرورگرها و رابط‌های کاربری بسیاری بوده‌ایم. در همین راستا هوآوی تصمیم گرفته است تا این قابلیت را به نسخه جدید رابط کاربری خود اضافه کند و تجربه بصری جدیدی را در اختیار کاربران به خصوص افرادی که علاقه بسیاری به استفاده از گوشی‌های هوشمند در شب دارند، قرار دهد.

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده از رابط کاربری EMUI 10 بر روی گوشی P30 Pro مشاهده می‌کنید، محیط کلی این رابط کاربری از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسخه EMUI 9.1 ندارد؛ اما شاهد تغییرات و اصلاحاتی در رابط کاربری برنامه دوربین آن هستیم که می‌تواند کارایی آن را بهبود ببخشد.

طبق اعلام رسمی هوآوی، گوشی‌های Huawei Mate 20 ،Huawei Mate 20 Pro ،Huawei Mate 20 X ،Mate 20 RS ،Huawei P30 ، Honor View20 و Honor Magic 2 اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که بروزرسانی EMUI 10 را دریافت می‌کنند.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام کردیم رابط کاربری EMUI 10 بر پایه اندروید Q عرضه خواهد شد و گوشی‌های نام برده در لیست زیر این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد:

● Huawei Mate 20 series
● Huawei Mate X
● Huawei Mate 10 series
● Huawei Mate RS Porsche Design edition
● Huawei P30 series
● Huawei P20 Pro
● Huawei P Smart (2019)
● Huawei Nova 4
● Honor V10 series
● Honor V20 series
● Honor 8X series
● Honor 8C
● Honor 8A
● Honor Magic 2
● Honor Note 10
● Honor Play
● Huawei P20 Lite / Nova 3e*
● Huawei P Smart+ (Nova 3i)*
● Huawei Nova 3*
● Huawei Y3 (2018)*
● Huawei Y5 series (2018)*
● Huawei Y6 series (2018)*
● Huawei Y7 series (2018)*
● Huawei Y8 series (2019)*
● Huawei Y9 series (2019)*

گوشی‌هایی که در لیست بالا با ستاره (*) علامت گذاری شده‌اند امکان عرضه رابط کاربری EMUI 10 برای آن‌ها وجود دارد اما عرضه آن قطعی نیست. در این بین سؤالاتی در خصوص سازگاری رابط کاربری EMUI 10 با سیستم عامل اختصاصی هوآوی یعنی HongMeng OS وجود دارد که در این مطلب به آن پاسخ خواهیم داد.

تا این لحظه اطلاعات مشخصی در خصوص سازگاری رابط کاربریEMUI 10  با سیستم عامل اختصاصی هوآوی HongMeng OS (ArkOS) منتشر نشده است؛ اما متخصصین حوزه نرم افزار و موبایل معتقدند که اگر سیستم عامل HongMeng عرضه شود، در ابتدا با رابط کاربری EMUI 10 عرضه نخواهد شد.

تا این لحظه هوآوی تاریخ رسمی را برای عرضه رابط کاربری EMUI 10 اعلام نکرده است؛ اما به گفته منابع خبری معتبر این رابط کاربری در سال جاری میلادی بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر برای گوشی‌های هوشمند نام‌برده، عرضه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]