اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382840134

پایپ کالا استارتاپی برای تحول بازار لوله و اتصالات

کد: 13980415382840134

http://bit.ly/2LHTiOD

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی است که بسیاری از خریدهای داخل خانه و به واسطه کامپیوتر، لپ تاپ، و یا گوشی انجام می‌شود. در گذشته برای یک خرید ساده شخص باید چندین مغازه را می‌گشت تا جنس مورد نظر خود را پیدا کند ولی آیا صرف زمان، هزینه و... ارزش خرید را داشت. اجناس داخل ویترین اگر چه زیبا آیا کیفیت لازم را دارا بودند؟

پایپ کالا استارتاپی برای تحول بازار لوله و اتصالات
پایپ کالا استارتاپی برای تحول بازار لوله و اتصالات
پایپ کالا استارتاپی برای تحول بازار لوله و اتصالات
پایپ کالا استارتاپی برای تحول بازار لوله و اتصالات

آیا همه افراد صنف جنس مورد نیاز خود را می‌شناسند، آیا می‌دانند برای خرید به کدام بازار بروند؟ آیا می‌دانند کیفیت خریدی که انجام دادند خوب است؟

به این ترتیب سایت‌های اینترنتی همچون پایپ کالا آمدند تا با جلب اعتماد بتوانند محصولات مورد نیاز مخاطبان را در اختیارشان قرار دهند.

پیدایش سایت پایپ کالا پس از بی اعتنایی‌ها

پس از ساخت اسکلت ساختمان‌ها، مجتمع‌ها، بیمارستان‌ها و... نوبت به ساخت موتورخانه و سیستم آب‌رسانی می‌رسد. ساخت موتورخانه نیاز به اقلامی چون لوله و اتصالات و شیرآلات و... دارد. پایپ کالا تامین کننده صفر تا صد اقلام تاسیساتی است.

عادل پارسا، مدیرعامل پایپ کالا در خصوص دلیل ایجاد این مجموعه گفت: در ابتدا برای ارائه محصولات خود به پروژه‌های سطح تهران رفته و مجموعه و محصولات خود را پرزنت می‌کردیم اما در مواقع بسیاری با عدم اجازه ورود به پروژه، عدم جدی گرفته شدن از سوی مدیران پروژه‌ها و مشکلات دیگر برمی‌خوردیم. در این نقطه بود که به فکر ایجاد سامانه‌ای افتادیم که پروژه‌ها به سراغ ما بیایند و از ما محصولات را درخواست کنند.

وی در ادامه افزود: «فکر تغییر بازار سنتی به سمت بازار نوین و دیجیتال بسیار سخت، زمان بر و پرهزینه بود، جلب اعتماد مخاطبان بزرگترین دغدغه پایپ کالا بود زیرا مخاطبان و مراجعه‌کنندگان به سایت‌های اینترنتی همواره دغدغه اعتماد یا عدم اعتماد را دارند که صد البته ما این حق را برای مشتریان قائلیم و همواره کوشش کردیم تا در راستای اعتماد سازی جوابگو مشتریان باشیم.

سایت پایپ کالا تاسیس شد بدون هیچ پشتوانه مالی و تنها بر روی کوشش و پشتکار و فکر مهندسی مدیر سایت استوار بود. رفته رفته و با همکاری تولیدکنندگان داخلی و واردکنندگان اقلام تاسیساتی به نقطه‌ای رسیدیم که آماده ارائه محصولات به صورت الکترونیکی بودیم.»

پارسا در ادامه با اشاره به قابلیت منحصر به فرد پایپ کالا در ارائه پیش فاکتور آنلاین ادامه داد: اکنون فرآیند کار به مرحله‌ای رسیده است که کلیه پروژه‌ها، از امکان منحصر به فرد پایپ کالا، یعنی ثبت پیش فاکتور آنلاین استقبال می‌کنند. قبل از پایپ کالا مسئول خرید پروژه‌های بزرگ در بازار خیام و پارک شهر و همچنین بازار آهن شاد آباد به دنبال اقلام مورد نظر خود بودند. آنها از لیست‌های قیمت بی‌خبر بودند، نمی‌دانستند کدام اقلام کیفیت اصلی را دارد. نمی‌توانستند تمامی اقلام مورد نیاز خود را از نظر فنی و مهندسی از یک نفر خرید کنند.

پایپ کالا تاکنون توانسته با قابلیت صدور پیش فاکتور آنلاین و انتشار به روز لیست قیمت محصولات همواره بازار آنلاین خود را داشته و کاربران علاوه بر اطلاع از قیمت‌ها و درصد تخفیف‌ها می‌توانند از بحث‌های فنی و مهندسی محصولات نیز استفاده کنند.

تیم مهندسی پایپ کالا

یکی از بزرگترین خلا‌های بازار سنتی نبود اطلاعات کامل فنی و مهندسی است، اطلاعاتی که می‌تواند هزینه‌های پروژه، طول عمر محصولات و... را بهبود بخشد. پایپ کالا با راه اندازی سیستم فنی مهندسی در زمینه تاسیسات و پایپینگ پاسخگوی مشکلات فنی مهندسی پروژه‌ها بوده و از ابتدا تا انتهای فرایند خرید مشاوران مهندسی پایپ کالا در اختیار پروژه قرار می‌دهد. حتی اگر صدور پیش فاکتور به مرحله خرید هم نرسد مشاوران پایپ کالا خود را موظف به پاسخگویی سوالات می‌دانند و از این رو بخش بلاگ فنی سایت را با آموزش های متنوع و زیبا راه اندازی کرد.

با گذر زمان پایپ کالا توانست نمایندگی رسمی شرکت‌های تولیدکننده داخلی را نیز اخذ کند و به عنوان ویترین مجازی تولیدکنندگان بتواند محصولات را به بهترین نحو عرضه کند.

تا به امروز پایپ کالا توانسته به عنوان یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین وارد‌کنندگان اتصالات مانیسمان بنکن شود.

شروع کار در سال 1393 با یک فکر و یک نفر و تا به امروز با هزاران فکر و بیش از 30 نفر پرسنل بخش مهندسی، حسابداری و... به فکر پیشرفت و ارائه خدمات نوین‌تر به هموطنان و کاربران است.

علاقه‌مندان برای مشاهده بخش‌های مختلف پایپ کالا نظیر لیست‌های قیمت، مشخصات فنی، مقالات آموزشی و ... می‌توان به سایت پایپ کالا به نشانی www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره‌های 02155696808 و 02155696809 تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایپ کالا

سایت اینترنتی پایپ کالا- مرجع معرفی و ارائه آنلاین پیش فاکتور لوله , اتصالات و شیرآلات

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]