اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980415382967871

تخفیف ویژه 250 هزار تومانی

دومین دوره نظارت و اجرا عمران و معماری

کد: 13980415382967871

http://bit.ly/2xzoc3r

، تهران , (اخبار رسمی): دومین دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت نظارت و اجرا از مردادماه آغاز می‌شود. داوطلبان رشته‌های عمران و معماری می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و شانس قبولی خود در آزمون نظام مهندسی را افزایش دهند.

دومین دوره نظارت و اجرا عمران و معماری
نظارت و اجرا عمران و معماری - آمادگی آزمون نظام مهندسی

دومین دوره آمادگی آزمون نظام مهندسی صلاحیت نظارت و اجرا به زودی در موسسه سرا آغاز می‌شود. سرا با بهره مندی از اساتید متخصص و حرفه‌ای حوزه طراحی سازه توانسته است رضایت بسیاری از شرکت کنندگان دوره‌های نظارت و اجرا را جذب کند.

آمار قبولی سرا در آزمون بهمن 97 بیش از 90 درصد بوده که حکایت از کیفیت آموزشی دوره‌های آمادگی آزمون سرا دارد. دوره نظارت و اجرا در دو گروه مختلف ویژه داوطلبان رشته عمران و معماری برگزار می‌شود.

شهریه دومین دوره نظارت و اجرا عمران 2.950.000 تومان است که می‌توان به صورت نقدی و اقساطی پرداخت کرد. مدت دوره 109 ساعت و زمان برگزاری آن روزهای آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) در شهر تهران است.

همچنین شهریه دومین دوره نظارت و اجرا معماری 2.850.000 تومان است که می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی آن را پرداخت کرد. مدت دوره 125 ساعت و زمان برگزاری آن نیز روزهای آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) وشهر تهران است.

هر دو دوره از تاریخ 12 تیر به تعداد محدودی تخفیف ویژه 250 هزار تومانی دارد که داوطلبانی که خواستار استفاده از این فرصت هستند، باید هر چه زودتر اقدام به ثبت نام کنند.

علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام در دوره و کسب نمره قبولی در آزمون نظام مهندسی به سایت موسسه سرا به آدرس omransara.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش