اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804153830112397

آیا اطلاعات هارد سوخته بازیابی می‌شود؟

کد: 139804153830112397

http://bit.ly/2LGLcWD

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه قلب اطلاعاتی انسان‌ها در هاردهای اکسترنال نگه داشته می‌شود. هاردها امروزه نه تنها حافظ اسرار و خاطرات خانوادگی و شخصی فرد هستند که در بیشتر مواقع موقعیت شغلی فعلی فرد در گرو حفظ و نگه داری از اطلاعات هارد است.

آیا اطلاعات هارد سوخته بر می گردد؟
آیا اطلاعات هارد سوخته بر می گردد؟

بدون اطلاعات هارد، فرد فقدان سختی احساس خواهد کرد و زندگی سختی را تجربه می‌کند. اما اتفاق یک بار رخ می‌دهد، یک بار شاید در چند سال هارد بسوزد. حال سوال اینجاست که آیا می‌توان بعد از سوختن هارد، اطلاعات هارد سوخته را برگرداند؟ جواب  این سوال در ادامه مشخص شده است.پ

چگونه می‌توان متوجه شد که یک هارد سوخته است؟

اولا اصطلاح هارد سوخته به معنی سوخته شدن برد هارد است پس سوخته بودن هارد قابل مشاهده نیست. سوختن هارد عموما به مرور زمان رخ می‌دهد البته در بعضی مواقع شاید نتوان اصلا متوجه مشکل هارد شد و یکباره متوجه شد که هارد سوخته است. در ادامه نشانه‌هایی که براساس آنها احتمال می‌رود هارد سوخته باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است که تشخیص نوع مشکل هارد توسط افراد غیرمتخصص تقریبا ممکن نیست.

۱-صدا

هاردها عموما فعالیت تقریبا بی صدایی دارند اما اگر از هارد در زمان انجام عملیات صدای خاصی شنیده شود که نامتعارف باشد باید گفت که هارد در حال احتزار است و نزدیک نابودی است پس باید فکری به حال آن کرد.

۲-وقتی هارد با سیستم قهر می‌کند

یکی از نشانه‌های هارد سوخته این است که در هنگام وصل به سیستم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد و سیستم هارد را شناسایی نمی‌کند. اگر این عدم شناسایی به تناوب اتفاق افتد نشانه آن است که برد هارد در حال سوختن است و اگر سیستم به طور کل هارد را نشناسد، احتمال می‌رود هارد سوخته باشد.

۳-بد سکتور عظیمی به جان هارد افتاده باشد

بد سکتور و یا همان نقاط سیاهی که اخلال در کار هارد ایجاد کرده‌اند، اگر به صورت گسترده بر روی هارد رخ داده باشد، می‌تواند منجر به سوخته شدن هارد شود. این موردی نیست که بتوان آن را متوجه شد و فقط اصحاب فن و متخصصان با آن آشنا هستند.

۴-هنگام فرمت شدن جواب ندهد

اگر زمان فرمت شدن هارد نامتعارف باشد این می‌تواند نشان از قریب بودن سوختن هارد باشد. اگر افراد چهار مورد بالایی که ذکر شد را  مورد توجه قرار دهند و بتوانند اطلاعات را از هارد خارج کنند که بسیار عالی است و دیگر نیازی به بازیابی اطلاعات نخواهد بود اما کار از کار بگذرد و نتوان به اطلاعات هارد دسترسی داشت می‌توان گفت که هارد سوخته و باید به مکانی که بتواند فرایند بازیابی اطلاعات را انجام دهد، مراجعه کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کانون بازیابی اطلاعات به آدرس www.hard-repair.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون بازیابی اطلاعات

کانون بازیابی اطلاعات به عنوان مجهزترین مرکز بازیابی اطلاعات و به عنوان تنها شرکت تحقیقاتی در عرضه بازیابی اطلاعات تشکیل شده که افتخار خدمت رسانی به هموطنان عزیز را دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]