کد: 139804153830412399

ساخت وسایلی برای نگه‌داری زیورآلات و اکسسوری

کد: 139804153830412399

http://bit.ly/2JAnQk3

، تهران , (اخبار رسمی): مهم ترین مشکل زیورآلات و اکسسوری و نگهداری‌ آن‌هاست. گره خوردن گردنبندها، گم شدن گوشواره‌ها، خراش افتادن روی شیشه‌ی عینک‌ها و ده‌ها مشکل دیگر باعث شده بازار به فکر رفع این مشکل بیفتد و جعبه‌ها و استندهای نگهداری‌ زیورآلات و اکسسوری را با قیمت‌های نسبتا بالا به مشتری عرضه کند.

نگهداری زیورآلات و اکسسوری
ساخت وسایلی برای نگه‌داری زیورآلات و اکسسوری

به جای خریدن این وسایل آیا فرد خود نمی‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای فقط با کمی خلاقیت و استفاده از ساده‌ترین وسایل این مشکل را حل کند؟ در ادامه بررسی شده که چگونه می‌توان با کمترین هزینه کاربردی ترین وسایل را برای نگهداری زیورآلات و اکسسوری ساخت.

چوب لباسی

چوب لباسی یکی از ساده‌ترین و دم دست‌ترین وسایلی است که می‌توان از آن به عنوان نگهدارنده‌ی زیورآلات استفاده کرد. می‌توان به دیوار اتاق یک میخ زد و یکی از چوب لباسی‌ را به آن آویزان کرد. حال می‌توان گردن بندها، حتی عینک‌ها و دیگر اکسسوری‌ها را به آن آویزان کرد.

جعبه و کاغذ شکلات

به جای اینکه جعبه و حتی کاغذ شکلات را دور ریخت می‌توان کمی خلاقیت به خرج داد و با وسایل تزیینی که وجود دارد آن را زیبا کرده و به عنوان جعبه نگهداری انگشتر و یا هر چیز دیگری از آن استفاده کرد.

 حصیر

یک تکه از یک پرده‌ی حصیری به هر اندازه ی که نیاز است می‌تواند وسیله‌ی خوبی برای نگهداری گوشواره‌ها باشد. می‌توان آن را به دیوار اتاق آویزان کرده و از آن به عنوان نگهدارنده‌ی گوشواره استفاده کرد.

رنده

شاید خنده دار به نظر برسد ولی رنده یکی از کارآمدترین وسایلی است که می‌توان از آن برای نگهداری گوشواره‌های سوزنی و کوچک استفاده کرد. شاید استفاده از هر نوع رنده‌ای زیبا به نظر نیاید اما اگر رنده‌ی زیبایی داشت یا بتوان رنده‌ی ساده‌ای را کمی تغییر داد و تزیین کرد، بدون شک به یکی از کاربردی ترین وسایل تبدیل خواهد شد.

قاب عکس

قاب عکس‌ها با اندازه‌ی نسبتا بزرگ می‌توانند ایده‌ی خوبی برای نگهداری تمامی انواع زیورآلات باشند. قاب عکس را می‌توان به دیوار آویزان کرد و گردنبندها و گوشواره‌ه را در آن نگهداری کرد یا می‌توان قاب عکس‌هایی با سایز کوچک‌تر و ضخامت بیشتر را روی میز قرار داد و وسایل دیگر مثل انگشتر و دستبند‌ را در آن گذاشت.

بطری

از بطری‌های شیشه‌ای و پلاستیکی بلند و کوتاه می‌توان برای نگهداری ساعت‌ها و دست بند استفاده کرد. یک یا دو بطری را روی میز قرار داد و ساعت‌ها و دست بندهایی را دور آن وصل کرد.

جایخی

جایخی‌های مکعبی کوچک وسیله‌ی بسیار مناسبی برای نگهداری زیورآلات کوچک مانند انگشتر و گوشواره هستند. از این وسیله‌ی ساده و دم دستی می‌توان به سادگی برای نگهداری و حتی جداسازی زیورآلات استفاده کرد.

چنگال

شاید خیلی جالب به نظر نرسد اما اگر یکی از چنگال‌های سرویس قاشق چنگال خراب شد می‌توان از آن به عنوان آویز گردنبند استفاده کرد. فقط کافیست سر دندان‌های آن را مقداری خم کرد.

چوب بستنی

بعد از خوردن بستنی می‌توان چوب آن را به سلیقه‌ی خود رنگ کرد و با چوب‌ها دو مثلث جدا از هم درست کرد طوری که قاعده‌ی مثلث‌ها روی سطح قرار گیرد. دو مثلث را به فاصله‌ی کمی کمتر از طول چوب بستنی‌ها از هم به صورت ایستاده قرار داده و دو یا سه چوب بستنی را در این فاصله به مثلث‌ها بچسبانید (مانند خیمه ایستاده). اکنون می‌توان گوشواره‌ها را روی آن آویزان کرد.

رول مقوایی

بهره گیری از خلاقیت و استفاده از تنها چند رول مقوایی این امکان را می‌دهد تا یک وسیله‌ی کاملا کاربردی برای نگهداری زیورآلات ساخت. دو تا از رول‌ها باید طولی کمتر از دو رول دیگر داشته باشند چون به عنوان پایه استفاده می‌شوند. تمام رول‌ها را به دلخواه می‌توان رنگ کرد. دو رول بزرگتر که رنگ شدند باید روی بدنه‌ی آنها یک سوراخ ایجاد کرد تا رول‌های کوچکتر را که حکم پایه دارند در آنها  قرار داد. رول‌ها به شکل حرف T در می‌آیند. لازم است رول‌های T  شکل را روی یک صفحه‌ی تخت سوار کرد. دست سازه‌ آماده است.

جعبه‌های مکعبی مقوایی ساده

کافیست دیواره‌های بیرونی جعبه را به دلخواه و با خلاقیت تزیین کرد و بعد روی دو دیواره‌ی طولی جعبه سه سوراخ کوچک ایجاد کرد. سه مداد بلند یا هر چیز دیگری که شبیه به آن است را از داخل جعبه از سوراخ‌ها رد کرد. جعبه آماده‌ی آن است که دستبند و النگوها را نگه داری کند.

 تنها کافیست کمی خلاقیت و سلیقه داشت تا بتوان از وسایل ساده و حتی دورریختنی زیباترین و جالب ترین وسایل کاربردی را ساخت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همین حوالی

همین حوالی ، فروشگاه هنری اینترنتی است که با ارائه گستره وسیعی از خدمات و ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ى ﺑﻰ ﻧﻈﻴﺮی از ﻛﺎﻻﻫﺎى دﺳﺖ ﺳﺎز ﺧﻼﻗﺎﻧﻪ اﯾﺮانی به دنبال آن است تا بستری رو به رشد جهت کارآفرینی ایجاد نماید. محصولات موجود در سایت شامل انواع محصولات هنری ، محصولات دست ساز و صنایع دستی نظیر پوشاک ،کیف و کفش ، انواع زیورآلات سنتی و مدرن، اکسسوری ها، عروسک های متنوع ، ماگ و فنجون، ظروف سفالی و زیر سیگاری سرامیکی، محصولات تزیینی و دکوراتیو بتنی و چوبی، انواع تابلو و دیوارکوب، محصولات گلدوزی و سوزن دوزی شده و همچنین انواع محصولات نمدی و بافتنی می باشد. این تنوع محصول علاوه بر دسترسی آسان تر به دست‌سازه‌های هنری و محصولات خلاقانه ایرانی امکان مقایسه و انتخاب بهترین کادو برای هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه روز مرد ، هدیه روز زن ، هدیه روز مادر ،هدیه روز پدر ، هدیه سالگرد ازدواج ، هدیه کریسمس ، هدیه ولنتاین و نیز هدایای سازمانی را فراهم می آورد. همین حوالی با ارائه خدماتی نظیر امکان پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا تجربه‌ای جدید از خرید آنلاین محصولات هنری و دست ساز فراهم آورده است. و نیز با در اختیار گذاشتن فروشگاه رایگان، درگاه پرداخت امن، خدمات بازاریابی و شبکه سازی، رویای داشتن یک کسب و کار مستقل موفق را برای تولید کنندگان و هنرمندان خلاق محقق ساخته است. هنرمندان می توانند فروشگاه شخصی خود را در همین حالی ایجاد کنند و با قرار دادن محصولاتشان در فروشگاه کلیه ی مراحل سفارش گیری و ارسال کالا را زیر نظر و مدیریت فرآیند فروش را بر عهده داشته باشند. و در یک جمله همه ی آنچه که برای فروش محصولات هنری و فروش محصولات دست ساز نیاز هست در همین حوالی جمع شده است.

منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | دکوراسیون و منزل