اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980416383225487

به میزبانی علم و صنعت

همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودروی کشور

کد: 13980416383225487

http://bit.ly/2LIucz3

، تهران , (اخبار رسمی): همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودروی کشور به همت انجمن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودروی کشور
همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودروی کشور

همایش آموزشی و اجرایی صنعت امداد خودروی کشور، روز سه شنبه 18 تیرماه به همت انجمن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن دانش آموختگان، در این همایش  با حضور مسئولین و اعضای علمی دانشگاه، چالش‌ها و فرصت‌های خدمت رسانی هرچه بهتر برای امدادگران، مدیران و دست اندرکاران امداد خودروی کشوری تشریح خواهد شد.

در این همایش یک روزه، دکتر جبارعلی ذاکری، رییس دانشگاه علم و صنعت ایران، دکتر حبیب الله اکبری، رییس واحد دماوند دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر علیرضا حاجی جباری از مدیران ارشد شرکت دانش بنیان تندر امداد کارگشا (تاک) سخنرانی خواهند کرد.

بنابر این گزارش، این همایش آموزشی را انجمن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران با حمایت دانشگاه علم و صنعت ایران و همراهی انجمن شرکت‌های امداد خودرویی برون شهری کشور و حمایت شرکت‌های عضو این انجمن صنفی برگزار می‌کند.

بر این اساس، این رویداد، از ساعت 10:30 الی 13 روز سه شنبه 18 تیرماه در مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه علم و صنعت ایران برقرار است و علاقمندان جهت اعلام حضور می توانند با تلفن 02177615193 تماس حاصل کنند یا مشخصات خود را به سر شماره 5000577615193 پیامک کنند.

اطلاعات تکمیلی از طریق نشانی اینترنتی alumniiust.ir/emdad قابل دریافت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران

هدف تارنمای انجمن دانش آموختگان دانشگاه علم و صنعت ایران، ایجاد بسترهای لازم و فراهم آوردن امکانات برای گسترش، تعمیم و تعمیق روز افزون ارتباطات دانش آموختگان با دانشگاه علم و صنعت ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش