اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804183836410783

برای درمان بیماری‌های معقدی به کجا مراجعه کرد؟

کد: 139804183836410783

http://bit.ly/2SsEViy

، تهران , (اخبار رسمی): برای درمان بیماری‌هایی چون هموروئید(بواسیر)، فیستول، شقاق، کیست مویی می‌توان کلینیک‌هایی که در این زمینه فعال هستند مراجعه کذد.

برای درمان بواسیر، شقاق، فیستول، کیست مویی به چه پزشک متخصص مراجعه کنیم؟
ایران کلینیک

بیماری‌هایی مثل هموروئید ( بواسیر )، شقاق ، فیستول و کیست مویی با شیوع بالایی در حال گسترش است و درمان آنها به یک دغدغه‌ی بزرگ در جوامع امروزی بدل شده است.

بنا به دلایل زیادی بسیاری از افراد چنین بیماری‌هایی را پنهان می‌کنند و حتی از مراجعه به دکتر هم واهمه دارند. خود درمانی راه غلطیست که در چنین مواردی از سوی بیماران به فراوانی دیده می‌شود ولی علت و ریشه‌ی این طرز تفکر از کجا ناشی می‌شود؟ نبود دکتر متخصص خوب در این زمینه یا عدم آگاهی از روش درمان صحیح این بیماری‌ها؟

بواسیر، شقاق، فیستول و کیست مویی از بیماری‌هایی هستند که نیاز به درمان دارند و رها کردن آنها فقط شرایط را برای فرد سخت تر می‌کند و پروسه‌ی درمان را طولانی‌تر. این بیماری‌ها مهلک و کشنده نیستند ولی می‌توانند کیفیت زندگی فرد را به شدت کاهش دهند و بر استرس‌های زندگی روزمره بیفزایند.

تا مدتها تنها روش درمان قطعی چنین بیماری‌هایی انجام عمل جراحی بود. این عمل یکی از سخت‌ترین انواع عمل جراحی به شمار می‌آمد و همین میل بیماران را به درمان به شدت کاهش می‌داد.

درمان بیماری‌های مقعدی شامل طیف وسیعی از تجارب، مهارت‌ها، دانش و تخصص است و چیزی نیست که هر پزشکی بتواند در رابطه با تشخیص و درمان آن اظهار نظر کند. بیماری‌های مقعدی حوزه‌ای تخصصی و فوق العاده مهم در دنیای پزشکی هستند که به پزشک می‌آموزد بیماری‌های مقعدی چرا و چگونه ایجاد می‌شوند و راه درمان آن چیست؟

افرادی که برای درمان بیماری‌های مقعدی به دنبال یک پزشک متخصص خوب و با تجربه هستند و می‌خواهند مشکلات خود را بدون درد و خونریزی ناشی از عمل جراحی برای همیشه به پایان برسانند می‌توانند به پزشکان متخصص در این زمینه مراجعه کنند.

دکتر بیژن عابدیان با سال‌ها تخصص و تجربه در زمینه‌ی تشخیص و درمان انواع بیماری‌های هموروئید، شقاق، فیستول و کیست مویی دارای بورد تخصصی جراحی و عضو هیئت علمی دانشگاه است و یکی از متخصص‌ها در  زمینه‌ی بیماری‌های مقعدی است.

دنیای پزشکی دنیای مسئولیت‌های بزرگ است. اخلاق و موازین پزشکی حکم می‌کند که حفظ اسرار و پرونده‌ی پزشکی بیمار مهم ترین وظیفه‌ی یک پزشک است و حفظ جان و سلامتی او بالاترین رسالت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایران کلینیک به آدرس iran-clinic.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران کلینیک

پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز درمان بواسیر، هموروئید، کیست مویی، شقاق، فیستول با لیزر در یک جلسه زیر نظر متخصص کولورکتال با 25 سال تجربه

اطلاعات تماس
  • 091987***** - 091987*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان