اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804193838610772

محصول تازه هم سایت به نام 4 ساعت آموزش ویدیویی سئو و بازارایابی اینترنتی

آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی

کد: 139804193838610772

http://bit.ly/30ze5rT

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه هم سایت با نام 4 ساعت آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی در وبسایت اصلی هم سایت رونمایی و به بازار عرضه شد.

آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی با هم سایت
آموزش ویدیوی سئو و بازاریابی اینترنتی با هم سایت

به گزارش روابط عمومی هم سایت، 8 تیر 1398، وبسایت اصلی هم سایت میزبان رونمایی از 4 ساعت آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی، محصول تازه هم سایت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه دیجیتال مارکتینگ  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بررسی و آنالیز سئو و بازاریابی به زبان ساده را ارائه کند تا این خدمت تازه بهترین آموزش ویدیویی و تصویری را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، 4 ساعت آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی دارای محاسنی است، اعم از ارتباط مناسب کاربر با آموزش که می‌تواند باعث گیرایی و جذب آموزش سئو و بازاریابی اینرنتی شود.

پیمان شمس مدیرعامل هم سایت، تولید این محصول را نتیجه تلاش همه ی کارشناسان تیم هم سایت برای کار در این مجموعه دانست و گفت: «فرآیند تولید 4 ساعت آموزش ویدیویی سئو و بازاریابی اینترنتی برای تولید این محصول از ابتدای سال 1398 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را در سایت‌هایی همچون دیجی کالا، پیدمی، فرانش و دانوب و.... اعلام و ادامه داد: «این آموزش مناسب همه سنین و اقشار است.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت شرکت هم سایت به آدرس hamsite.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]