اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804193838712440

برگزاری اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار در اصفهان

تجارت ماندگار به نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات پیوست

کد: 139804193838712440

http://bit.ly/2JydgKo

، (اخبار رسمی): نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات بستری برای توسعه کسب و کارها و شناخت بازارهای جدید این حوزه از خدمات است.

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار، شرکت تجارت ماندگار شرکتی فعال در زمینه تولید و توزیع انواع هدایای تبلیغاتی به صورت تخصصی و همچنین مشاوره فروش است که به منظور افزایش بهره‌ وری مشتریان در هر بخش اقدام به ارائه خدمات به مشتریان می‌کند.

محمدرضا کاظم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر نمایشگاه اظهار کرد: «این مجموعه با فعالیت به صورت سازمانی با واحدهایی مانند واحد طراحی و چاپ صفر تا صد یک پروژه تبلیغاتی را انجام می‌دهد درصورتی که دیگر مجموعه‌ها برخی از فعالیت‌ها مانند چاپ را برون‌سپاری کرده و عملا نقش واسط را بازی می‌کنند. لذا درصد خطا به دلیل فعالیت سازمان‌گونه این شرکت و مشخص بودن وظیفه هر بخش بسیار کم بوده و زمان تحویل پروژه نیز که به طور معمول بین 20 تا 30 روز کاری زمان می‌برد در این شرکت، بین دو تا سه روز کاری انجام می‌شود.»

وی افزود: «علاوه بر موارد فوق، با وجود اینکه بیشتر فعالیت تجارت ماندگار  مربوط به مشتریان شهرستانی است اما همیشه معرفی خدمات و محصولات و همچنین عقد قرارداد به صورت حضوری انجام می‌شود.

مخطبان اصلی این مجموعه نیز هر شخص یا صنفی است که تصمیم به تبلیغات و توسعه کسب و کار خود داشته باشد. تجارت ماندگار یکی از وظایف خود را نشان دادن چرایی استفاده از هدایای تبلیغاتی در شرایط اقتصادی امروز، به تمامی مشتریان می‌داند و نوع فعالیت مشتریان اعم از سوپرمارکت، دفتر نمایندگی بیمه، بنگاه آهن فروشی و یا سازمان و ارگان دولتی در فعالیت آن تاثیری ندارد.

کاظم زاده همچنین با بیان شعار این مجموعه که آغاز یک تعهد است گفت: «این شعار بدین معنا است که این مجموعه مشتریان خود را پس از عقد قرارداد رها نکرده و پله به پله با مشتریان خود همراه است.»

تجارت ماندگار که با تازگی به جمع شرکت‌کنندگان نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مردادماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]