اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980419383949284

نرم افزار محاسبه قیمت خانه

کد: 13980419383949284

http://bit.ly/2JxbUPV

، تهران , (اخبار رسمی): «کیلید» یکی از سامانه‌های فعال در حوزه املاک است که علاوه بر ایجاد فضای کاملا تخصصی در حوزه خرید و فروش و اجاره ملک با استفاده از هوش مصنوعی قیمت خانه را با ضریب خطای بسیار پایین (یک الی دو درصد) تخمین می‌­زند و به صورت یک نرم‌افزار محاسبه قیمت خانه می‌توان از آن استفاده کرد.

نرم افزار محاسبه قیمت خانه
نرم افزار محاسبه قیمت خانه

در میان سایت‌ها واپ‍لیکیشن‌های موجود که در حوزه املاک فعالیت می­‌کنند، برخی صرفا به انتشار فایل‌های خرید و فروش ملک می‌­‍­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­پردازند و هدفی جز کمک به ارائه واحدهای مورد نظر خود ندارند. در این میان بعضی از مجموعه‌های دانش بنیان نه تنها به صورت تخصصی فایل‌های مشاورین املاک و حتی مالکان را در جهت فروش به بهترین شکل معرفی می­‌کنند و به مرحله خرید، فروش یا اجاره می‌رسانند، بلکه با هدف تاثیرگذاری در بازار مسکن به فعالیت حرفه‌ای پرداخته‌اند.

به طور مثال برای خرید آپارتمان در پاسداران، پس از وارد شدن به سامانه کیلید، واژه خرید آپارتمان در قسمت خرید خانه را وارد کرده و نرم افزار محاسبه قیمت خانه، مشخصات ملک مورد نظر را به صورت کامل ارزیابی کرده و میانه قیمت خانه رانشان می‌دهد.

"کیلید"به صورت یک نرم افزار محاسبه قیمت خانه می­‌تواند مشخصات دیگری همچون، نوع بنا، نوع ساخت، سال ساخت، آخرین قیمت خانه‌های مناطق مجاور و امکانات دیگر همچون پارکینگ، انباری و ...  را در نظر بگیرد و میانگینی از ارزش واقعی ملک به متقاضیان ارائه دهد.

خرید آپارتمان در پاسداران

پاسداران یکی از مناطق بسیار خوب تهران، برای خانواده‌هایی است که از نظر مالی توانایی بالایی دارند و تمایل دارند در محدوده شمال شرق تهران سکونت داشته باشند به شمار می‌رود. از این رو این منطقه به یکی از محله‌های لوکس تهران تبدیل شده است. لازم به ذکر است پاسداران در میانه‌ی منطقه یک، سه و چهار است و هر قسمت ویژگی‌های خاص خود را دارد. 

خرید آپارتمان در پاسداران برای کسانی که مسکن را به عنوان کالای سرمایه‌ای نگاه می­‌کنند، می­‌تواند به عنوان سرمایه‌گذاری مطمئن به شمار رود. چرا که همیشه این منطقه متقاضیان زیادی داشته و قیمت آن روند رو به رشدی را تجربه می‌­کند. از طرفی این منطقه به واسطه نزدیکی به کوه، هوای مناسبی داشته و از نظر اجتماعی نیز وضعیت قابل قبولی دارد. در نتیجه خرید آپارتمان در پاسداران برای سکونت بسیار عالی است.

این منطقه قدیمی دسترسی‌های بزرگراهی خوبی برای تردد دارد. خیابان پاسداران از جنوب به بزرگراه همت، در کنار آن از خیابان شریعتی در تقاطعی موسوم به «سه‌راه ضرابخانه» آغاز می‌شود و در میانه راه به «سه‌راه اختیاریه» و «چهارراه پاسداران» (تقاطع خیابان دولت) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران می‌رسد. محله پاسداران، پس از عبور از «چهارراه فرمانیه»، «سه‌راه اقدسیه» و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود.

حمل‌ونقل عمومی در این منطقه شرایط مطلوبی دارد. به طوری که در میانه این خیابان ایستگاه‌های خط ۳ مترو نوبنیاد رد می­‌شود و از این طریق به سایر خطوط و ایستگاه‌ها دسترسی دارد. در حال حاضر از شمال به جنوب این خیابان خطوط اتوبوسرانی وجود دارد و  تردد در این منطقه را آسان‌تر کرده است.

نرم‌افزار محاسبه قیمت خانه سامانه کیلید قیمت خرید آپارتمان در پاسداران را در تیر ماه 98 به ازای هر متر 27 میلیون و 370 هزارتومان محاسبه کرده است. این مبلغ با مطالعات و مشاهدات میدانی که از مشاورین املاک منطقه دریافت شده کاملا مطابقت دارد.

خرید آپارتمان در نواب

یکی از خیابان های پرتردد تهران که در مرکز شهر قرار گرفته خیابان نواب است. این خیابان بزرگ از خیابان آزادی آغاز و تا بزرگراه شهید تندگویان و بوستان ولایت امتداد دارد و به واسطه وجود میدان جمهوری، و خیابان انقلاب یکی از خیابان‌های پرتردد تهران به شمار می­‌رود. گفتنی است یکی از اصلی‌ترین راه‌های دسترسی مرکز شهر به جنوب تهران خیابان نواب است.

خرید آپارتمان در نواب متقاضیان زیادی دارد و می­‌توان یکی از دلایل آن را وجود واحدهای بسیار، تنوع متراژ و قیمت مناسب خانه‌های این خیابان دانست. خرید آپارتمان در نواب برای خانواده‌هایی که سطح درآمدی متوسط و عادی دارند و تمایل دارند در مناطق مرکزی تهران سکونت داشته باشند یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می­‌شود.  

اگر شخصی برای اولین بار وارد خیابان نواب شود با انبوهی از ساختمان‌های یک شکل و یک­دست با نماهای یک­پارچه مواجه می‌شود. مسکن نواب پروژه‌ای حمایتی از سوی دولت برای تامین نیاز مسکن کارمندان بود و توانست 66 هزار کارمند دولتی را صاحب خانه کند. هر چند از نظر شهرسازی انتقادهای بسیاری به این پروژه وارد شد، ولی به هر حال تعداد زیادی کارمند دولتی را صاحب خانه کرد.

خرید آپارتمان در نواب در سامانه کیلید متقاضیان زیادی داشته که می‌توان یکی از دلایل آن را کوچ اجباری خانواده‌هایی دانست که قصد خرید خانه بزرگ‌تر را داشته و با توجه به افزایش قیمت‌ها مجبور به جابجایی شده‌اند. گفتنی است این محله به واسطه دسترسی‌های خوب و آسان به حمل و نقل عمومی همواره به عنوان گزینه‌ای مناسب برای سکونت به شمار می‌­رود.

ضمنا افرادی که قصد دارند برای خرید آپارتمان در نواب اقدام کنند، باید کمبود پارکینگ را در نظر بگیرند. یک ایراد اساسی خانه‌های نواب کمبود پارکینگ است. به طوری که برای 800 واحد حدود 200 پارکینگ وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]