اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804203840612449

برگزاری اولین نمایشگاه، تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار

کانون آگهی تبلیغات میرنگار از غرفه داران نمایشگاه شد

کد: 139804203840612449

http://bit.ly/2lcwGKV

، (اخبار رسمی): اولین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و مدیریت کسب و کار در اصفهان از 16 تا 19 مرداد برگزار می‌شود. شرکت تبلیغاتی میرنگار نیز به این نمایشگاه پیوسته است.

کانون آگهی تبلیغات میرنگار از غرفه داران نمایشگاه شد
کانون آگهی تبلیغات میرنگار از غرفه داران نمایشگاه شد

به گزارش واحد خبر دبیرخانه اولین نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلیغات و مدیریت کسب و کار،‌ کانون آگهی و تبلیغاتی میرنگار با دارا بودن بخش‌های مختلفی نظیر بخش طراحی (خدمات پیش از چاپ)‌،‌ چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پنج رنگ برای رنگ‌های فلورسنت و رنگ‌های پنتون و چاپ فضای داخل، که هرکدام به نحوی منحصر به فرد بوده و از امکانات مخصوص به خود برخوردار است، اقدام به ارئه خدمات به مشتریان می‌کند.

مدیرعامل این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار واحد خبر دبیرخانه نمایشگاه اظهار کرد: «اصلی ترین مخاطبان این مجموعه تمامی افراد بازار کسب و کار اعم از روابط عمومی و به طور کل هرکس که در حوزه کسب و کار فعال است را شامل می‌شود. بخش مشاوره نیز به تازگی به صورت آزمایشی به جمع خدمات این واحد صنفی اضافه شده است.»

امیررضا سمائیان افزود: «این مجموعه در تلاش است تا با تخصصی و هدفمند کردن خدمات خود برای مدیران کسب و کارها، اثرگذاری لازم را بر ذهن مشتریان داشته باشد.»

کانون آگهی تبلیغات میرنگار که به جمع شرکت‌کنندگانِ نمایشگاه بازاریابی،‌ تبلغات و مدیریت کسب و کار پیوسته است، از 16 تا 19 مرداد ماه سال جاری از ساعت 10 تا 18 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، در خدمت بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]