اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804203841112451

بازی تون را بهتر بشناسیم؛ بستری قدرتمند برای فروش اینترنتی اسباب بازی و خدمات

رونمایی از سایت بازی تون با هدف فروش اینترنتی اسباب بازی و خدمات حوزه کودک

کد: 139804203841112451

http://bit.ly/2laTnPC

، (اخبار رسمی): با هدف ارائه اسباب بازی و فروش اینترنتی خدمات حوزه کودک و تجریه خرید منحصر به فرد برای خرید اسباب بازی، از سایت بازی تون به آدرس www.BaziToon.com در تاریخ اول تیرماه 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت بازی تون با هدف فروش اینترنتی اسباب بازی و خدمات حوزه کودک
فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و خدمات حوزه کودک بازی تون

به گزارش بازی تون، سایت www.BaziToon.com که یک سایت فروش آنلاین اسباب بازی و خدمات حوزه کودک است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه اسباب بازی و فروش اینترنتی خدمات حوزه کودک و تجریه خرید منحصر به فرد برای خرید اسباب بازی را تسهیل کند.

علی ملکی، مدیر مجموعه بازی تون در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «بازی تون بستری برای خرید اسباب بازی با کیفیت و خدمات منحصر به فرد حوزه کودک است که تلاش می‌کند خدمات تم تولد، کلکسیون و ... را در کنار اسباب بازی‌های با کیفیت برای پرورش و آموزش و نشاط کودکان ارائه کند.

تجربه متفاوت خرید از بازی تون از اتمام اولین خرید مشتری آغاز خواهد شد و بازی تون سعی دارد در زمینه اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه و هم چنین اسباب بازی بزرگسال در کنار فروش اینترنتی اسباب بازی حس رضایت صد در صدی جامعه مخاطب خود را فراهم کند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در بازی تون امکان خرید اسباب بازی معمولی و یا بی کیفیت وجود ندارد. این بدین معنی نیست که اسباب بازی‌های ما گران قیمت و یا فوق العاده لوکس هستند. تنها بستری از متنوع ترین اسباب بازی‌های کودکانه، دخترانه و اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی فکری و سرگم کننده مناسب بزرگسال را در بازی تون می‌بینید که در کنار تنوع خوب که به شما حس ورود به هایپر اسباب بازی را می‌دهد، این اطمینان را به شما می‌دهیم که هر آنچه در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازی تون می‌بینید از کیفیت استاندارد و بالاتر از آن برخوردار است. خدمات تم تولد و کلکسیون ماشین فلزی و یا کلکسیون هر شخصیت کارتون ی که کودک شما دوستش دارد باعث می‌شود که بازی تون "خدمات منحصر به فرد" را عبارت مناسبی برای معرفی خدمات خود بداند.»

گفتنی است بازی تون، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه کدهای تخقیق محدود در وب سایت تخفیفان (قابل استفاده و مشاهده از 1 مرداد ماه) و هم چنین ارائه پکیج‌های تخفیف گروهی اسباب بازی در وب سایت بازی تون کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت بازی تون به آدرس www.BaziToon.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازی تون

فروشگاه اسباب بازی بازی تون از سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده است. هدف از ایجاد این سایت،فراهم ساختن محیطی جذاب برای کاربران است که در کنار انتخاب محصول مورد نظر در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، از سایر امکانات سایت نظیر برگزاری مسابقات و فستیوال ها نیز بهره ببرند. بازی تون علاوه بر فروش انواع اسباب بازی ها،در برگزاری تولد ها با تم های مختلف نیز در کنار شماست.سایر امکانات سایت بازی تون نیز (مجله ی بازی تون) با هدف کمک به ارتقای سطح فرهنگی جامعه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته شده است. بازی تون مشتاقانه نظرات و پیشنهادات شما را در جهت بهبود سایت، در بخش تماس با ما پذیراست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]