اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804213843512441

محصول تازه اس ام او استودیو رونمایی شد

ارائه دوره کامل صفر تا صد برنامه نویسی سایت توسط وردپرس

کد: 139804213843512441

http://bit.ly/2SAfETJ

، مبارکه , (اخبار رسمی): محصول تازه اس ام او استودیو با نام آموزش کامل برنامه نویسی سایت توسط وردپرس در سایت اس ام او استودیو رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دوره کامل صفر تا صد سایت به بازار برنامه نویسی وب توسط وردپرس
آموزش طراحی سایت با وردپرس سایت اس ام او استودیو

به گزارش روابط عمومی اس ام او استودیو، 20 آذر 98، سایت اس ام او استودیو میزبان رونمایی از دوره کامل صفر تاصد سایت، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه برنامه نویسی وب ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر کاملا کاربردی مختص بازار کار، هزینه مناسب، سی ساعت آموزش را ارائه کند تا این خدمت تازه بدون حضور در آموزشگاه، ابدیت‌های رایگان و همچنین تضمین برگشت وجه را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دوره کامل صفر تا صد سایت دارای محاسنی است اعم از مناسب برای افراد دانشجو یا کارمند به عنوان شغل دوم ولی پردآمد تر از شغل اول است و می‌تواند باعث شود که افراد کاملا مسلط به طراحی وب وردپرس شوند و باعث اجرای کسب وکار آنلاین می‌شود.

سجاد منتخبی موسس و مدیرعامل اس ام او استودیو، تولید این محصول را نتیجه بالغ بر 200 ساعت  کار در این مجموعه دانست و گفت: «این محصول دارای کیفیت صدای دیجیتال و کیفیت تصویر HD است و تولید آن از 20 دی ماه 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شده است.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1 اسفندماه 97 اعلام و ادامه داد: «مدت آموزش بیش از 30 ساعت و هزینه فقط 10 هزارتومان است.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت اس ام او استودیو به آدرس www.smostudio.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اس ام او استودیو

ما برند اس ام او را نامگذاری کردیم، هدف ما راه اندازی کسب و کار های آنلاین و کوچک است و اموزش بیش از 10 هزارتومانی نداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]