کد: 139804213843612459

AryanBiz

مشاوران کسب و کار آریایی؛ تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ

کد: 139804213843612459

http://bit.ly/2JzLHAr

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف مشاوره در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و انعکاس مطالب رایگان آموزشی، از سایت مشاوران کسب و کار آریایی به آدرس AryanBiz.ir در تاریخ 29 تیر 1398 رونمایی شد.

مشاوران کسب و کار آریایی
مشاوران کسب و کار آریایی

به گزارش مشاوران کسب و کار آریایی، سایت AryanBiz.ir که یک سایت مشاوره در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مشاوره در زمینه‌های تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ و انعکاس مطالب رایگان آموزشی را تسهیل کند.

آریا عضدی، بنیانگذار و مدیرعامل مشاوران کسب و کار آریایی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما ناظرانی در حوزه‌های تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ هستیم که از طرف کارفرما بر فعالیت آژانس‌های تبلیغاتی و برندسازی نظارت می‌کنیم. ما می‌توانیم رشد، توسعه و سود آوری هرچه بیشتر را برای کارفرمایان به ارمغان آوریم و از هدر رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی آنها جلوگیری کنیم.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « ارزش و سود برای ما، نهفته در رشد و توسعه کاری کارفرمایان است.»

گفتنی است مشاوران کسب و کار آریایی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به مشاوره رایگان به قید قرعه کشی و با ثبت نام در سایت کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آنها می‌توانند به سایت مشاوران کسب و کار آریایی به آدرس AryanBiz.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوران کسب و کار آریایی

ما ناظرانی در حوزه های تبلیغات، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ هستیم که از طرف کارفرما بر فعالیت آژانس‌های تبلیغاتی و برندسازی نظارت میکنیم. ما میتوانیم رشد، توسعه و سود آوری هرچه بیشتر را برای کارفرمایانمان به ارمغان بیاوریم و از هدر رفتن سرمایه های مادی و معنوی ایشان جلوگیری کنیم. ارزش و سود برای ما، نهفته در رشد و توسعه کاری کارفرمایانمان است.