اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980422384479284

کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک

کد: 13980422384479284

http://bit.ly/30Gxdo7

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه «کیلید» که می‌­توان به عنوان پیشرو در حوزه‌ی تخمین قیمت املاک آن را معرفی کرد با ارزیابی دقیق قیمت ملک با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، شاخص‌های مختلفی را همچون میانگین قیمت خانه‌های معامله شده در منطقه، نوع ساخت ساختمان، کاربری ملک، سایر مشخصات خانه و میانگین قیمت آن را محاسبه و منتشر می‌کند.

کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک
کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک
کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک
کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک
کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک
کیلید؛ سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک

کیلید، سامانه هوشمند تخمین قیمت املاک

تخمین قیمت املاک در گروی دریافت اطلاعات کافی، دقیق و سیستم پیشرفته محاسبه آن‌هاست. در دنیای امروزی که تکنولوژی توانسته از عهده بسیاری از فعالیت‌ها برآید تخمین قیمت املاک نیز دور از دسترس نبوده و امکان پذیر است. منتها باید توجه داشت که این امر بسیار حساس بوده و در مواقعی، امکان سواستفاده سوداگران از این ابزار وجود دارد.

در نتیجه سایت، اپلیکیشن یا به طور کلی مجموعه‌ای که بتوان برای اطلاع از تخمین قیمت املاک به آن‌ها اعتماد کرد، باید ویژگی‌های بسیاری داشته باشد که می‌­توان با مراجعه به سایت‌های رتبه‌بندی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها تا حدودی از نحوه‌ی فعالیت و حرفه‌ای بودن آنها باخبر شد.

اما این بهترین راه انتخاب یک مرجع اطلاعاتی خوب برای بخش مهمی همچون تخمین قیمت املاک نیست. باید شاخصه‌های زیادی را همچون سوابق مجموعه، منبع اطلاعاتی و سیستم محاسباتی ارزیابی قیمت‌های آن سامانه را در نظر گرفت تا بتوان انتخابی مطمئن داشت.

در نتیجه می­‌توان این سامانه را به عنوان یک مرجع مطمئن برای تخمین قیمت املاک در نظر گرفت و جهت خرید، فروش یا اجاره به این سامانه رجوع کرد. گفتنی است استفاده از کیلید بسیار آسان است و کافی است با دانلود از فروشگاه‌های آنلاین نرم‌افزار آن را به صورت رایگان دریافت و فایل‌های متعدد خرید، فروش، رهن و اجاره را مشاهده کرد.

خرید آپارتمان در سعادت آباد

سعادت آباد همیشه به عنوان یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی بوده و هست. ابتدا هوای مناسب کوهپایه‌ای مردم را مشتاق خرید آپارتمان درسعادت آباد می­‌کرد، منتها با مرور زمان این محله به عنوان یکی از مناطق لوکس تهران شناخته شد. تا جایی که فقط خانواده‌هایی که توان مالی مناسبی دارند، قادر به خرید آپارتمان در سعادت آباد هستند.

همجواری سعادت آباد با شهرک غرب، و فروشگاه‌ها و مراکز تجاری متعدد در این محله جذابیت‌های زیادی برای جوانان ایجاد کرده تا جایی که در دهه‌های گذشته به عنوان محلی برای تفریح و گشت‌وگذار جوانان به شمار می‌رفت.

خرید آپارتمان درسعادت آباد آن هم در بسیاری از برج‌های معروف نیاز به روزمه کاری موفق، حتی معرفی نامه از منبع معتبر دارد. چرا که همسایگان این برج‌ها اکثرا انسان‌های معروف و ثروتمند هستند و همسایگی با آن‌ها نیاز به اثبات هم سطحی با آن‌ها را دارد.

این محله علاوه بر مجتمع‌های تجاری شکیل همچون مجتمع تجاری علامه، توس، اریکه ایرانیان و مجتمع تازه احداث دیدار و رویال سعادت آباد، مراکز تفریحی جذابی همچون پارک دایناسورها (ژوراسیک) و بام تهران را در خود جای داده است.

سعادت آباد از شرق به بزرگراه چمران، از جنوب به شهرک غرب، از شمال به کوی فراز، از شمال شرق به اوین، از شمال غرب به فرحزاد راه دارد. گفتنی است بزرگراه یادگار امام از شمال و بلوار فرحزادی از غرب سعادت‌آباد می‌گذرد. مناطق کوی فراز و شهرک مخابرات (بهرود) در شمال سعادت‌آباد و در دامنه‌ی کوه واقع شده‌اند. خیابان­‌های سعادت آباد، ۲۴ متری، علامه، سرو و همچنین بلوار پاکنژاد، شهرداری و بلوار فرحزادی، از خیابان‌های اصلی سعادت آباد محسوب می‌شوند.

بلوار اصلی سعادت آباد، از جنوب به بلوار دریا و از شمال به بزرگراه یادگار امام (اوین) متصل است. میدان کاج به عنوان قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین میدان سعادت آباد در میانه‌ی این بلوار واقع شده است. در مجموع خرید آپارتمان در سعادت آباد می‌­تواند به عنوان یک انتخاب خوب برای متقاضیان سکونت در یک منطقه لوکس به شمار رود. گفتنی است کیلید تخمین قیمت املاک برای خرید آپارتمان در سعادت آباد را در تیرماه 98  به ازای هر مترمربع  29 میلیون تومان محاسبه کرده است، که مطالعات میدانی این تخمین قیمت املاک را کاملا با قیمت منطقه متناسب می‌داند.

خرید آپارتمان در بلوار فردوس

افرادی که بودجه کافی برای خرید آپارتمان در سعادت آباد را ندارندمی­‌توانند در سامانه هوشمند کیلید به سراغ کلید واژه خرید آپارتمان در بلوار فردوس بروند و یکی از ده‌ها گزینه پیشنهادی توسط مشاورین املاک و مالکان را انتخاب کنند.

این منطقه انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌هایی است که درآمد متوسط دارند و تمایل دارند در غرب تهران سکونت داشته باشند. چرا که از نظر اجتماعی این منطقه دارای شرایط مناسب و معقولی است. بلوار فردوس یکی از مناطقی است که در غرب تهران نام آن بسیار بر زبان‌ها می‌­آید و آن­ هم دلایل زیادی همچون وجود مراکز تجاری متعدد و همجواری آن با میدان صادقیه دارد. گفتنی است پارک ارم، یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های تهران و ایران در انتهای این خیابان قرار دارد.

خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای آن‌هایی که به خرید در مراکز تجاری علاقه‌مند هستند بسیار جذاب است. چراکه علاوه بر مجتمع‌های خرید در صادقیه، همجواری بلوار فردوس با بلوار ستاری و وجود مرکز تجاری کوروش در این خیابان می‌­تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب خرید آپارتمان در بلوار فردوس برای آنهایی که خرید را دوست دارند، باشد.

بلوار فردوس دو بخش شرقی و غربی دارد که از شرق به میدان صادقیه و از غرب به کوی ارم منتهی می‌شود. وجود متروی صادقیه در این محله می­‌تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که خرید آپارتمان در بلوار فردوس را جذاب می‌­کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]