اطلاعات تماس
  • 091999*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223845612408

رونمایی از سایت رسمی بانه آنلاین با هدف بهبود کیفیت عرضه محصولات در ایران

کد: 139804223845612408

http://bit.ly/2Sqx6Kg

، (اخبار رسمی): به منظور پخش و عرضه محصولات با کیفیت و اورجینال در ایران، از سایت رسمی بانه آنلاین به آدرس bane.online در تاریخ 21 تیرماه 1398 رونمایی شد.

رونمایی از سایت رسمی بانه آنلاین با هدف بهبود کیفیت عرضه محصولات در ایران
رونمایی از سایت رسمی بانه آنلاین با هدف بهبود کیفیت عرضه محصولات در ایران

طبق سنجش های مختلف و عملکرد های برآورده شده وبسایت بانه آنلاین منتخب یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه خرید ماشین لباسشویی است که با پشتیبانی مناسب و گارانتی محصولات به همراه ارائه بهترین قیمت موجود در بازار روند خرید لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی با کیفیت و فوق العاده را با قیمتی مقرون به صرفه آسان کرده است.

ناصر احمدی، مدیرعامل وبسایت رسمی بانه آنلاین درباره مشکلاتی که امروزه مردم با آن‌ها مواجه هستند و ضرورت‌هایی که در فضای وب وجود دارد اینگونه بیان کرد: «شخصی که برای خرید محصول به اینترنت مراجعه می‌کند، برای رشد و فرهنگ خرید اینترنتی به منظور سهولت کارها و آسان‌سازی این روند نیازمند راهنمایی دقیق و دریافت محصولی باکیفیت است که باید این نیاز به طور درست رفع شود.»

وی در زمینه امکانات و خدماتی که در سایت رسمی بانه آنلاین عرضه می شود افزود: «لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و لوازم آشپزخانه و ... سعی کردیم تا گارانتی معتبر به همراه این محصولات با کیفیت به خریداران این محصولات بدهیم تا از خرید جنس با کیفیت و اورجینال اطمینان حاصل کنند.»

او در ادامه نیز بیان کرد که هر زمان شخصی نیازمند راهنمایی در زمینه محصولات خانگی با کیفیت و اصل باشد می‌تواند با پشتیبانی بخش فروش سایت نیز تماس حاصل کرده و کاملا رایگان مشاوره دریافت کند.

وی میزان عرضه تلویزیون‌های ال جی در کل کشور را 2 برابر عرضه سال گذشته در کشور اعلام کرد و افزود: تمام شاخص‌های تولید و عرضه این محصول به خصوص شاخص تولید و عرضه در فروشگاه بانه آنلاین به دلیل پشتیبانی مناسب و راهنمایی دقیق مشتریان رشد خوبی داشته است و با توجه به روند رشد پیش‌بینی می‌شود که با افزایش 50 درصدی، تولید این محصول در سال جاری به حدود میزان تولید کنونی افزایش یابد.

همچنین وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم از جمله زیرساخت‌های لازم برای افزایش عرضه محصولات اورجینال تهیه شده، تصریح کرد: یک برنامه ریزی صحیح به همراه سرمایه‌گذاری هدفمند در عرضه محصولات خانگی مناسب می‌تواند به آسان سازی و بهبود عرضه این دست محصولات در کشور کمک کند.

به گزارش روابط عمومی این وبسایت، از تاریخ 98/02/12 عرضه به بازار تمامی محصولات بانه آنلاین در فروشگاه اینترنتی آن آغاز شد. بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از  محصولات کم مصرف هم اکنون نیز امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون پشتیبانی آنلاین به صورت رایگان را دارند.  به نقل از روابط عمومی بانه این مجموعه در رویداد سالانه تعیین کیفیت خدمات دهی اینترنتی، مفتخر به دریافت استاندارد A شد.

وی همچین افزود: برای کسب این افتخار بسیار خوشحالیم و این مسأله انگیزه‌ای خواهد بود تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گام‌های بعدی را نیز با موفقیت برداریم و روز به روز در جهت بهبود خدمات این شرکت برنامه‌ریزی کنیم تا حتی بهتر از قبل محصولات را به مشتریان عزیز معرفی و آن‌ها را در انتخاب محصول راهنمایی کنیم.

فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت بانه آنلاین

وی با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ نوع دوستی در مجموعه‌های اقتصادی، ادامه داد: کمک‌هایی که از سوی کسب و کارهای مختلف به خیریه‌ها و مراکز داوطلبانه انجام می‌شود، اهمیت ویژه‌ای دارد و اعتقاد داریم که فعالان صنایع به عنوان قطب‌های مالی کشور باید در چنین رویدادهای حمایتی سهم بیشتری داشته باشند.

ناصر احمدی در ادامه نیز افزود: البته یک مشکل عدم اطلاع رسانی صحیح این مدل حرکت‌های خیرخواهانه و کمک‌های انجام شده است که باید در این بخش به خوبی مردم را مطلع کرد تا این فرهنگ گسترش یابد.

مدیرعامل بانه در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه این مجموعه گفت: درصدی از سود مالی این مجموعه را نیز صرف امور خیریه خواهیم کرد تا بلکه ما هم قدمی برای پایه‌گذاری این فرهنگ خوب برداشته باشیم.

گفتنی است که بانه آنلاین به مناسبت این رونمایی قیمتی شگفت‌انگیز را در محصولاتش درج کرده که آن‌ها را به همراه گارانتی معتبر عرضه می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خدمات و محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می‌شود می‌توانند به سایت رسمی این فروشگاه با آدرس bane.online مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانه آنلاین

ما برای این سایت فروشگاهی بانه آنلاین را ساخته و راه انداختیم تا کالاهای گوناگون با تنوع بسیار از مارکها و برندهای عالی و با اعتبار زیاد و همچنین کیفیتی خوب را ارائه دهیم ، این کالاها و محصولات از جملە نمونەهای بسیاری از انواع تلویزیون های هوشمندو کولر گازی با مصرف کم انرژی مدلهای بسیاری از یخچالهای ساید باید ساید و ریز وسایل خانگی در برندهای مشهور جهانی است پیشروی و برتری فروشگاه بانه آنلاین در قیاس با دیگر فروشگاههای مانند خود پشتوانه از محصولات 100%اورجینال با کارایی مناسب و عالی ست ک با بهترین سطح نرخ و بهای مناسب سایت فروشگاهی بانه آنلاین عرضه و نمایش دادە میشود.

اطلاعات تماس
  • 091999*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی