اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223847712471

برگزاری رویداد روز جهانی بدون نایلون توسط سایت فروش آنلاین تیج استور

روز جهانی بدون نایلون

کد: 139804223847712471

http://bit.ly/30ANSZQ

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت کیمیا پدیده تیج به عنوان یک شرکت تولیدکننده در زمینه هدایای تبلیغاتی با تجربه‌ای بالغ بر دو دهه حضور مستمر در این حوزه در تلاش است تا با طراحی و تولید محصولات دوستدار محیط زیست گامی هر چند کوچک اما عملی در این حوزه بردارد.

روز جهانی بدون نایلون
روز جهانی بدون نایلون

روز جمعه بیست و یکم تیرماه که مصادف با روز جهانی بدون نایلون بود، سایت تیج استور اقدام به برگزاری رویداد فرهنگی اجتماعی جهت ترویج فرهنگ استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای کیسه‌های نایلونی کرد.

محل برگزاری این رویداد ورودی اصلی پارک ملت تهران بود که از ساعت 10صبح الی 12 ظهر آن روز به انجام رسید.در این رویداد به حاضرین ساک‌های پارچه‌ای به صورت رایگان اهدا شد.

همچنین در خصوص اهمیت نهادینه کردن عدم استفاده از کیسه‌های نایلونی و فرهنگ سازی در سطح جامعه با حاضرین گفت وگو صورت گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس tijstore.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت فروش آنلاین تیج استور

سایت tijstore ترویج فرهنگ نوشتاری و گذار از فرهنگ شفاهی به فرهنگ کتبی رایکی از رسالتهای اصلی برای خود فرض کرده و می کوشد با طراحی ، تولید و فروش محصولات در بستر اینترنت ، مجموعه ای اثرگذار و تسهیلگر در روند این گذار باشد، همچنین طراحی و تولید محصولات دوستدار محیط زیست، استفاده از متریالهای تجدیدپذیرو توجه به کاربردی بودن محصولات از دیگر رسالتهای سازمانی سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]