اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223847810772

بررسی آسیب پذیری در افزونه WP Statistics وردپرس

کد: 139804223847810772

http://bit.ly/30wW39I

، تهران , (اخبار رسمی): حفره امنیتی بسیار خطرناکی برای افزونه wp statistic (آمارگیر وردپرس) و Gallery Photoblocks  منتشر شده است که هکرهای وردپرسی توانایی نفوذ و تخریب سایت را پیدا می‌کنند.

بررسی آسیب پذیری در افزونه WP Statistics وردپرس با هم سایت
آسیب پذیری در افزونه WP-Statistics وردپرس

به گزارش کارشناسان هم سایت، در روزهای گذشته حفره امنیتی بسیار خطرناکی برای افزونه wp tatistic (آمارگیر وردپرس) و Gallery Photoblocks  منتشر شده است که هکر از طریق آسیب پذیری sql injection می‌تواند به Tableهای دیتابیس سایت وردپرسی نفوذ و سایت را مورد آسیب قرار دهند.

کارشناسان هم سایت به تمام کاربرانی که از افزونه آمارگیر وردپرس استفاده می‌کنند اطلاع رسانی کرده است که سریعا با بروز رسانی آخرین نسخه وردپرس و حذف افزونه فوق این مشکل امنیتی را برطرف کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]