اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980424385319284

کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک

کد: 13980424385319284

http://bit.ly/30zvXmC

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار ارزیابی قیمت ملک سامانه هوشمند کیلید با بهره‌گیری از اطلاعات سامانه ثبت معاملات بازار املاک وزارت راه و شهرسازی که با عنوان «سابا» دردسترس همگان است، آنها را دریافت و توسط هوش مصنوعی تحلیل می‌کند و خروجی آن را دسته بندی شده، با جزئیات دردسترس کاربران قرار می‌دهد. 

کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک
کیلید نرم افزار ارزیابی قیمت ملک

 ورود تکنولوژی به زندگی و انجام برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های روزمره توسط اپلیکیشن و سایت‌های مختلف، اکثر افراد به‌خصوص ساکنان کلانشهرها را به استفاده از آن‌ها وابسته کرده است. از آنجا که مسکن هم نیازی اساسی در هرخانواده‌ای به شمار می‌رود، نیازی مبرم محسوب شده و جابجایی  محل سکونت از آن دست دغدغه‌ها است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

دلایل زیادی برای جابجایی محل سکونت وجود دارد، ولی در این بازه زمانی که در رکود اقتصادی به سر می‌بریم، افزایش قیمت‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل تعویض خانه و تعویض آن به متراژ کوچک‌تر و حتی کوچ اجباری به منطقه‌های ارزان تر و یا حتی شهرهای دیگر به شمار می‌رود. 

از این رو سامانه‌های مشاورین املاک که به عنوان یک پایگاه جمع آوری اطلاعات خانه‌های آماده عرضه، با مشاورین و آژانس‌های املاک همکاری می‌کنند، توانستند بهترین امکانات را در بسترهای مختلف، جهت بازدید مجازی و اطلاع از کلیه جزئیات خانه‌ها به همراه قیمت آن‌ها فراهم کنند و اطلاعات کاملی که تا پیش از این باید از زبان مشاورین املاک شنیده می‌شد را با جستجو در سامانه‌های مشاورین املاک رویت کرد.

این امر نه تنها به کاهش رفت‌وآمد درشهری همچون تهران کمک شایانی می‌کند، بلکه دید بازتری برای انتخاب خانه مناسب که با بودجه متقاضیان تناسب داشته باشد به آن‌ها ارائه می‌دهد.

همچنین این اطلاعات نقطه عطفی برای سیاست‌گذاران و متولیان بخش مسکن به شمارمی‌رود تا با تحلیل آنها تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های آتی خود را برای بخش‌های مختلف شهر با دیدی باز انجام دهند. 

وجه تمایز «کیلید»

تفاوتی که میان این سامانه‌ها و سایت‌ها وجود دارد، افق پیش روی آن‌ها برای خدمت‌رسانی است. سامانه «کیلید» با جدیدترین تکنولوژی روز اروپا نرم‌افزار ارزیابی قیمت ملک را با کمترین ضریب خطا در اختیار دارد و در دسترس عموم قرار داده است. آمارها نشان می‌دهد این نرم‌افزار ارزیابی قیمت ملک به عنوان یکی از به‌روزترین و دقیق‌ترین سامانه‌های فعال در حوزه املاک شناخته می‌شود.

نرم افزار ارزیابی قیمت ملک سامانه هوشمند کیلید با بهره‌گیری از اطلاعات سامانه ثبت معاملات بازار املاک وزارت راه و شهرسازی که با عنوان «سابا» در دسترس همگان است، آنها را دریافت و توسط هوش مصنوعی تحلیل می‌کند و خروجی آن را دسته بندی شده، با جزئیات دردسترس کاربران قرار می‌دهد. 

نرم افزار ارزیابی قیمت ملک موجود در سامانه کیلید صرفا قیمت ثبت شده توسط مشاور یا مالک خانه نیست بلکه برآوردی است که با پیچیده‌ترین محاسبات ریاضی محاسبه می‌شود و این امر تفاوت بسیار زیادی با سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موجود دارد. تفاوت ملموس این است که قیمت‌های ارائه شده توسط کیلید جلوی سوداگری در بازار را می‌گیرد و از ایجاد حباب در بازار مسکن جلوگیری می‌کند. 

این نرم‌افزار ارزیابی قیمت ملک از طریق وب سایت و اپلیکیشن در دسترس است و می‌توان آن را از مراجع رسمی فروش و واگذاری نرم‌افزار برای اندروید وios دریافت کرد. یکی دیگر از تفاوت‌های کیلید با سایر رقبایش در توسعه فعالیت خود و به‌روزرسانی مداوم آن است. به عنوان مثال سیستم AR را کیلید برای اولین بار بین نرم‌افزارهای ارزیابی ملک راه اندازی کرد. AR این قابلیت را دارد تا از طریق دوربین گوشی همراه، خانه‌هایی که برای خرید، فروش و یا رهن و اجاره به مشاورین املاک سپرده شده است را نشان دهد. 

خرید آپارتمان در پونک

برای خرید آپارتمان در پونک دیگر لازم نیست به غرب شهر شلوغی همچون تهران رفت و با تمام آژانس‌های املاک گفت‌وگو کرد.  تنها کافی است با وارد شدن به یکی از درگاه‌های کیلید که با جستجوی kilid.com به راحتی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کرد، منطقه پونک را انتخاب کرده و تمام فایل‌های بارگذاری شده برای خرید آپارتمان در پونک را مشاهده کرد.

خرید آپارتمان در پونک انتخابی بسیار خوب به شمار می‌رود. زیرا پونک یکی از محله‌های مناسب تهران شناخته می‌شود. خانواده‌های زیادی دوست دارند در این منطقه که به واسطه نزدیکی به کوه‌های اطراف تهران و محله فرحزاد، آب و هوای بسیارخوبی دارد، سکونت داشته باشند. 

برای خرید آپارتمان در پونک تا تیر 98 باید آمادگی پرداخت مبلغی در حدود متری 18 میلیون تومان را داشت. این مبلغی است که ارزیابی قیمت ملک کیلید طبق میانگین معاملات اخیر، سن بنا، نوع ساخت، امکانات ساختمان و سایر شاخصه‌های با اهمیت ارائه داده است و طبق تحقیقات میدانی کاملا صحیح بوده است. 

گفتنی است دلایل بیشتری وجود دارد تا خرید آپارتمان در پونک نسبت به مناطق دیگر همتراز  قیمتی ترجیح داده شود. عواملی همچون دسترسی راحت به مراکز خرید معروفی همچون بوستان و تیراژه، نزدیکی به باغچه‌ها و سفره خانه‌های فرحزاد، بوستان بزرگ نهج البلاغه و ... از جمله مزیت‌های محله پونک و رونق خرید آپارتمان در پونک هستند.

همچنین دسترسی آسان به حمل‌ونقل عمومی همچون اتوبوس‌های تندرو که خیابان اشرفی اصفهانی را طی می‌کند و از پایین پونک تا بالا را تحت پوشش قرار می‌دهد، از مزیت‌های این منطقه به شمار می‌رود. اتوبان همت از جنوب، نیایش از شمال، بزرگراه یادگار امام از سمت شرق و اشرفی اصفهانی از غرب این منطقه را احاطه کرده است که دسترسی به این منطقه از طریق اتوبان تسهیل را کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیلید

«کیلید» جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One-Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.

اطلاعات تماس
  • 021750*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان