اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804243855712236

درخواست یک کارآفرین برای حمایت از توسعه‌ ارزهای دیجیتال در ایران در تحریم

کد: 139804243855712236

http://bit.ly/2laTzye

، (اخبار رسمی): بلاکچین و استخراج ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر به بحث روز رسانه‌ها تبدیل شده‌اند. یک آینده پژوه ملی حوزه‌ رمزارزها و بلاکچین در مصاحبه‌ای به اهمیت توجه به این تکنولوژی در ایران پرداخته و طی درخواستی از مسئولان خواست، امکانات مورد نیاز برای رقابت جهانی در این زمینه را فراهم کنند.

مصاحبه علی میزانی اسکویی (آینده پژوه) درباره وضعیت ارزهای دیجیتال در کشور
درخواست یک کارآفرین برای حمایت از توسعه‌ ارزهای دیجیتال در ایران در تحریم

علی میزانی اسکوئی که یک آینده پژوه ملی و بین‌المللی حوزه‌ی رمز ارزهاست، به دغدغه‌های کارآفرینان و نیاز کشور برای حمایت از ارزهای دیجیتال اشاره می‌کند.

وی که سخنران همایش‌های ملی همچون نخستین کنفرانس رگولاتوری بلاکچین و رمزارزها و الکام‌تاکز نمایشگاه الکامپ بوده است و سابقه فعالیت به عنوان آینده پژوه مشاور بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی را در کارنامه خود دارد؛ حمایت دولت در شرایط تحریم اقتصادی را شرط موفقیت در اقتصاد مقاومتی می‌داند.

علی میزانی با اشاره به این که شاسی نظام اقتصادی دنیا در حال تغییر است و ارزهای دیجیتال مبنای تکنولوژی بلاکچین هستند و آینده پول دنیا هستند گفت: «ارزهای دیجیتال که بر مبنای تکنولوژی بلاکچین هستند، آینده پول دنیا خواهند بود. بیشتر ارزهای دیجیتال که در دنیا رایج هستند حکم طلای جهان مجازی را داشته که کارکرد سرمایه گذاری دارند و می‌توانند باعث تقویت پول ملی هر کشور باشند.»

وی با توصیه به مسئولان خواست آنها اهمیت استراتژیک صنعت ماینینگ را برای آینده کشور در نظر داشته باشند و در همین راستا توصیه کرد: «قیمت‌های مصوب تعرفه برق باید به گونه‌ای باشد که کارآفرینان این حوزه بتوانند با رقبای خارجی خود رقابت کنند و همچنین در تامین سخت‌افزارهای لازم برای صنعت ماینینگ گمرکات کشور همکاری کنند.»

این  آینده پژوه حوزه فناوری با اشاره به شرایط تحریم اقتصادی و اهمیت اقتصاد مقاومتی در این زمان معتقد است: «اخلال در نظام اقتصادی هر کشور فقط مربوط به خروج بی‌رویه ارز از آن کشور نیست بلکه در مورد سو مدیریت برای ورود ارز به آن کشور نیز است.»

گفتنی است، علی میزانی اسکویی در ویدیویی به تشریح نظرات خود در این زمینه پرداخته که علاقه‌مندان برای مشاهده‌ی آن می‌توانند به لینک www.aparat.com/v/4qpaZ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیشگامان فرهنگ به روز

آکادمی آموزشی «e-modir » یکی از مراکز آموزشی است که آموزش تحلیل تکنیکال را در سالهای اخیر به شکلی جدی آغاز کرده است. این موسسه در سال 1394 توسط دکتر رضا شیرازی مدرس MBA,DBA آغاز به کار کرد و در دوره های تخصصی خود به آموزش اصول مربوط به تحلیل تکنیکال می‌پردازد.

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار