اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804243856612393

چرا نباید شارژ کارتریج لیزری را در محل انجام داد؟

کد: 139804243856612393

http://bit.ly/2Lys79H

، (اخبار رسمی): در ادامه مشخص شده است که چرا بهتر است شارژ کارتریج‌های لیزری را خود افراد انجام ندهند و همچنین از تکنسین‌ها تقاضا نکنند که کارتریج را در محل کار یا منزل افراد شارژ کند.

شارژ کارتریج لیزری نباید توسط کاربر یا تکنسین در محل کار یا منزل انجام شود و بهتر است از افراد خواست تا کارتریج‌ خود را برای شارژ| ارسال کنند تا در کارگاه شارژ شود. در ادامه مهم‌ترین دلایلی که برای عدم شارژ کارتریج در منزل وجود دارد، بررسی شده است.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از پرینترهای لیزری نیاز مغازه‌ها، شرکت‌ها و کسب و کار‌های دیگر به شارژ کارتریج بیشتر شده است. با یک جستجوی ساده در اینترنت و تماشای ویدئوهای آموزشی می‌توان شارژ این کارتریج‌ها را در محل کار یا منزل انجام داد. افراد زیادی نیز هستند که به محل مورد نظر آمده و اصطلاحا «شارژ کارتریج در محل» انجام می‌دهند اما بهتر است این کار  در محل و منزل انجام نشود؛ چرا؟

دلیل اول، حفظ سلامتی

مهم‌ترین دلیل حفظ سلامتی است. در فرآیند شارژ کارتریج، تونر وارد دستگاه می‌شود. 85 تا 98 درصد تونرها را پلاستیک تشکیل می‌دهد. پلیمر و پلی‌استر موادی هستند که در ساخت بطری‌های نوشابه و آب‌معدنی استفاده می‌شوند. این مواد در تونر هم وجود داشته و تنفس آنها برای ریه بسیار مضر است.

هر چقدر دانه‌های پودر تونر ریزتر باشند، کیفیت چاپ بالاتر می‌رود. پلی استر نسبت به پلیمر گرانتر بوده و کمتر سمی است.

از دیگر مواد شیمیایی تشکیل دهنده تونر می‌توان به موم پلی پروپیلین (برای روانکاری)، کربن سیاه (برای مشکی شدن)، ترکیبات بنزیمیدازولون (برای رنگدانه‌های زرد)، ترکیبات کیناکریادون (برای رنگدانه‌های قرمز)، فتالوسیانین (برای رنگدانه‌های آبی)، سیلیکا فوم (برای گسترش تونر روی صفحه) اشاره کرد.

دلیل دوم، اهمیت استفاده از دستگاه شارژ کارتریج

دلیل دیگری که توصیه می‌شود شارژ کارتریج را خود افراد انجام ندهند یا از تکنسین تقاضای شارژ کارتریج در محل نداشته باشند، داشتن دستگاه مخصوص شارژ کارتریج در کارگاه‌های خدمات ماشین‌های اداری است.

دستگاه شارژ کارتریج چه کاری انجام می‌دهد؟

شارژ باید توسط دستگاه شارژ کارتریج انجام شود تا کل تونر قبلی تخلیه شود. در صورت نیاز برخی قطعات تعویض خواهند شد. کارتریج سرویس و تست می‌شود و در نهایت آماده استفاده مجدد خواهد شد.

عده‌ای از افراد سودجو بر این باورند که می‌توانند با هر بار شارژ کارتریج، 100 درصد کیفیت اولیه شارژ را برگردانند. اما در صورت انجام صحیح و دقیق شارژ در بهترین حالت تنها 80 درصد کیفیت اولیه برمی‌گردد.

هر چقدر کیفیت تونر استفاده شده بهتر باشد و شارژ به صورت دقیق و خصوصا توسط دستگاه انجام شود، کیفیت چاپ نیز بالاتر می‌رود. فروشگاه اچ پی گالری با 16 سال سابقه در زمینه ماشین‌های اداری آماده انجام کلیه خدمات تعمیرات پرینتر و شارژ انواع کارتریج است.

می‌توان با بردن کارتریج به فروشگاه و تحمل 10 دقیقه، کارتریج خود را شارژ شده و آماده تحویل گرفت یا کارتریج‌ خود را با پیک ارسال و آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت اچ پی گالری به آدرس hp-gallery.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اچ پی گالری

شرکت اچ پی گالری با 16 سال سابقه در زمینه فروش و خدمات ماشین‌های اداری همواره رضایت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است. خدمات تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج در کم‌ترین زمان به وسیله تکنسین مجرب و با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد اولیه انجام می‌شود. شرکت اچ پی گالری دارای نماد اعتماد الکترونیکی و لوگوی ساماندهی است و می توانید با خیال راحت خرید کنید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]