اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804253859612503

پدل برد و موج سواری

بررسی تخته پدل بورد آیسورفن

کد: 139804253859612503

http://bit.ly/2SiYTw9

، (اخبار رسمی): جنس تخته شامل دو بخش هسته و پوسته است که هسته از فوم EPS است و به روش CNC تهیه می‌شود. پوسته از جنس الیاف شیشه حصیری یکپارچه و رزین اپوکسی است که مقاومت استحکامی و ضد UV بسیار بالایی پیدا میکند.

تخته پدل بورد آیسورفن
تخته های پدل بورد ریسینگ از محصولات استاندارد در مسابقات حرفه ایی پدل بورد سواری می باشد.

SUP مخفف Stand Up Paddling است که یکی از ورزش‌های آبی محسوب می‌شود و به سرعت در حال پیشرفت در جهان است که البته در ایران هم می‌توان موج سواری کرد. SUP ورزشی است که علاوه بر هیجان، می‌تواند آرامش را برای افراد به ارمغان آورد و پس از کمی تمرین می‌توان به موج‌های دریا و اقیانوس نگاه متفاوتی داشت و از تفریحات آبی نهایت لذت را برد.

می‌توان جهت آرامش اعصاب به یک دریاچه، دریا و ... رفت و با فاصله گرفتن از ساحل و انجام تمرینات یوگا آرامش خاصی را تجربه کرد و یا همان طور که در بالا گفته شد، می‌توان یک تفریح آبی هیجان انگیز را برای خود رقم زده و هیجانات درونی خود را با ورزشی همچون موج سواری تخلیه کرد.

استفاده از پدل برد علاوه بر ایجاد آرامش، باعث تقویت عضلات و تعادل بدن نیز می‌شود. در این ورزش تمامی عضلات بدن از نوک انگشتان پا تا گردن مورد درگیر می‌شود. این ورزش ترکیبی از قایق رانی و موج سواری است و به این صورت است که قایق ران در آن ایستاده و برای سوق دادن پدل برد به سمت جلو باید از یک پارو یک طرفه استفاده کند. لازم به ذکر است که قایق ران در پدل برد لزوما به صورت ایستاده نیست و بعضا می‌تواند به صورت نشسته هم باشد.

معرفی محصول

پدل برد آیسورفن سایز "6'10 مناسب برای افراد درشت اندام و ورزشکاران حرفه‌ای با تحمل وزن 95 کیلوگرم است. جنس تخته شامل دو بخش هسته و پوسته بوده، که هسته از فوم EPS که به روش CNC تهیه می‌شود و پوسته از جنس الیاف شیشه حصیری یکپارچه و رزین اپوکسی است که مقاومت استحکامی و ضد UV بسیار بالایی پیدا می‌کند. پد روی تخته از جنس EVA Foam ضد لغزش بوده و به جای دسته برای حمل و نقل راحت‌تر تعبیه شده است. همچنین این پدل برد دارای فین استبلایزر ماژولار بوده و قابلیت نصب و جدا شدن دارد.

معرفی برند

ورزش‌های آبی، بسیار مهیج هستند، اما هزینه بالایی دارند. آیسورفن در تلاش است تا برای نخستین بار با تیمی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های مطرح کشور، این ورزش‌ها را برای عده بیشتری قابل استفاده کند. در حال حاضر پدل بردهای آیسورفن با استفاده از علم روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، با قیمت به مراتب پایین‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی تولید شده است.

کیفیت محصولات این شرکت در آزمایشگاه مقاومت مصالح دانشگاه صنعتی شریف تست شده است. همچنین تست‌های عملکردی توسط قهرمانان ملی صورت گرفته و به تایید رسیده است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سایت آیسورفن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سرگرمی و تفریح