معرفی و ارائه جدیدترین قطعات وارداتی

کد: 139804263861012508

http://bit.ly/2SqFeKT

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه با پیشرفت سریع دنیای الکترونیک، هر روز المان‌های جدیدتری به دنیای وسیع الکترونیک اضافه می‌شود. بسیاری از طراحان با جستجو در اینترنت و وبسایت‌های خارجی این قطعات را مشاهده می‌کنند اما برخی بدون اطلاع از وجود آن قطعه در کشور اقدام به طراحی براساس آن قطعه می‌کنند.

بررسی قطعات الکترونیک موجود در کشور و معرفی جدیدترین قطعات وارداتی
فروشگاه محمد الکترونیک

برخی از طراحان بدون اطلاع از وجود یک قطعه در کشور اقدام به طراحی بر اساس آن قطعه می‌کنند و وقت و هزینه خود را پای این کار می‌گذارند که اکثر این طراحی‌ها به دلیل نبود قطعه مورد نظر در کشور یا به مشکل خورده و یا مقرون به صرفه نخواهند بود.

از این رو در فروشگاه محمد الکترونیک تصمیم به گسترش فعالیت‌ها در سایر زمینه‌های الکترونیک گرفته شده تا بتوان در بسیاری از زمینه‌های الکترونیک فعالیت کرده و طیف گسترده‌ای از قطعات موجود در کشور را به کاربران همراه با اطلاعات فنی قطعه به نمایش گذاشت تا کاربر، که می‌تواند یک دانش آموز، تعمیرکار و حتی استاد دانشگاه باشد، با یک جستجوی ساده قطعه مورد نظر خود را پیدا کند.

از این پس فعالان الکترونیک احتیاجی به گشت و گذار در بازار الکترونیک نداشته و تنها با چند کلیک ساده می‌توانند قطعات را مشاهده و به راحتی مقایسه کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت محمد الکترونیک به آدرس www.merqc.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه قطعات الکترونیک محمد الکترونیک merqc.com

فروشگاه محمد الکترونیک با حدود یک دهه سابقه در زمینه تهیه و توزیع قطعات الکترونیک , رباتیک , ابزار دقیق , انواع باتری و ... به صورت عمده و خرده در بازار سنتی جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان و هم گام بودن با تکنولوژی تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با قابلیت خرید آنلاین و ارسال سفارشات نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]