اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804273865212532

مهمترین پایه‌های یک تجارت موفق چیست؟

کد: 139804273865212532

http://bit.ly/2Sy9Tpt

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه یکی از مهمترین پایه‌های یک تجارت موفق تبلیغات است. هر اندازه محصول ارزشمند و یا خدمات ارزنده‌ای داشته باشد، مادامی که آن برند به دیگران معرفی نشود، عملا کاری انجام نشده است.

امروزه یکی از مهمترین پایه های یک تجارت موفق تبلیغات مناسب است.
مهمترین پایه‌های یک تجارت موفق چیست؟

یکی از پرجاذبه‌ترین و بهترین راه‌های تبلیغ، استفاده از سی دی و دی وی دی‌های تبلیغاتی است که از هر کتابچه، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شده‌ای جذاب‌تر بوده و به علاوه هزینه پایین‌تری را در پی دارد. پتانسیل بالا در ارائه اطلاعات و بهره‌گیری از متن، صدا، تصویر، فیلم، انیمیشن، موسیقی، لینک‌ها و هزاران قابلیت نرم افزاری دیگر نشان از قدرت فوق العاده این رسانه دارد.

سی دی و دی وی دی‌های تبلیغاتی در سایزهای مختلف به همراه چاپ لیبل با طرح آرم و شناسه شرکت، از بهترین هدایای تبلیغاتی و ابزار بازاریابی و اطلاع‌رسانی روز دنیا جهت عرضه در نمایشگاه‌ها، سمینارها، ارسال به مشتری و غیره است. علاوه بر اینها در دنیایی که ذخائر طبیعی و جنگل‌ها رو به نابودی است در مصرف کاغذ باید صرفه‌جویی کرد.

نشر دیجیتال آروین لوح پرداز خود را در این امر سهیم می‌داند و با استفاده از اندیشه و تجربه کافی در زمینه تولید و چاپ سی دی، چاپ دی وی دی، چاپ مینی سی دی و سی دی کارتی (CD Name Card) با افتخار اعلام می‌کند که نه اولین مرکز، بلکه از مجرب‌ترین و متعهدترین مراکز نشر دیجیتال، تولید، چاپ و تکثیر انواع لوح فشرده با نام تجاری «آروین لوح پرداز» با مسئولیت محدود و دارای مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشر دیجیتال آروین لوح پرداز

شرکت فرهنگی و نشر دیجیتال آروین لوح پرداز با بیش از 10 سال تجربه در زمینه ی چاپ، تولید و تکثیر لوح فشرده و ارائه خدمات در زمینه ی چاپ سی دی، چاپ دی وی دی، تولید و چاپ سی دی و دی وی دی به روش استمپر، هر روز هفته (بجز ایام تعطیل) از ساعت 9 الی 17 بصورت حضوری و از طریق صفحه ی سفارش آنلاین سایت بصورت 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد. چاپ سی دی به روش دیجیتال یکی از روش های نوین چاپ روی انواع لوح فشرده می باشد که بوسیله ی دستگاه هایی که قابلیت CD Tray دارند و با سیستم چاپ Ink Jet یا جوهرافشان کار می کنند انجام می شود. در فرایند تولید و چاپ سی دی بصورت استمپر از چاپ افست استفاده می شود. شایان ذکر است شرکت آروین لوح پرداز ضمن داشتن مجوز نشردیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آماده ارائه فاکتور رسمی به کارفرمایان عزیز می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی