اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۹*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804283865812514

راهبرد جدید ایرانسل در خدمات دیجیتال با تمرکز بیشتر بر خدمات پرداخت

حضور نیوار در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

کد: 139804283865812514

http://bit.ly/2Lu5Jyc

، (اخبار رسمی): نیوار با طراحی بستر مناسب برای بزرگترین شریک تجاری خود، ایرانسل، برای اولین بار امکان پرداخت سریع در اپلیکیشن «ایرانسل من» را فراهم کرد.

با معرفی شرکت نیوار در الکامپ ۲۵ رونمایی شد:
راهبرد جدید ایرانسل در خدمات دیجیتال با تمرکز بیشتر بر خدمات پرداخت

نیوار یک شرکت فین‌تک و پرداخت‌یار است. این شرکت که دارای سرویس‌های متنوع و به روز در حوزه پرداخت است در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۸ حضور دارد.

تمرکز فن آوری‌های نیوار بر ارائه راه‌حل و آخرین تکنولوژی پرداختی روز است که باعث افزایش درآمد، کاهش هزینه و ریسک و همچنین افزایش قدرت رقابتی مشتریان آنها شده است.

نیوار با هدف معرفی خود به عنوان یک شرکت فین‌تک به مخاطبان و اعلام شروع همکاری استراتژیک با ایرانسل، در الکامپ ۹۸ شرکت کرده است. همچنین این مجموعه قصد دارد به عنوان یک شرکت فین تک و پرداخت یار خود را به بازدید کنندگان معرفی و اعلام کند که وظیفه این شرکت فراهم آوردن بسترهای پرداخت، خدمات نرم افزاری و محصولات جدید در حوزه بانکداری باز و کیف پول دیجیتال است.

این شرکت با طراحی بستر مناسب، برای اولین بار امکان پرداخت سریع در برنامه ایرانسل من را فراهم کرد. نیوار برای اولین بار است که در الکامپ شرکت می‌کند و در این نمایشگاه اقدام به نظر سنجی درباره محصول جدید خود «کیف پول دیجیتالی» کرده‌  است. آنها قصد دارند از نظرات بازدید کنندگان برای توسعه محصول جدید خود استفاده کنند.

مرضیه کثیری، مدیر فروش و بازاریابی شرکت نیوار در این خصوص گفت: «ما اعتقاد داریم محصولی در بازار موفق می‌شود که بر اساس نیاز بازار طراحی و تولید شده (به اصطلاح market fit) باشد.»

از برنامه‌های آتی این شرکت می‌توان به توسعه خدمات و محصولات در حوزه‌های مختلف بانک‌داری باز، پرداخت و خدمات نرم‌افزاری اشاره کرد. 

نمایشگاه الکامپ طبق روال هر ساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.neevar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۲۲۹*****
[نمایش اطلاعات]