اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980428386596246

دهمین حضور شرکت ایده پردازان در نمایشگاه الکامپ

کد: 13980428386596246

http://bit.ly/2Sn3ygG

، اهواز , (اخبار رسمی): شرکت ایده پردازان با دو پروژه موفق خود، sms.ir و server.ir بار دیگر در الکامپ 98 که از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه برگزار می‌شود، حضور دارد.

دهمین حضور شرکت ایده پردازان در نمایشگاه الکامپ
دهمین حضور شرکت ایده پردازان در نمایشگاه الکامپ

ایده‌پردازان در زمستان ۱۳۸۸ با مدیریتی جوان و مبتکر فعالیت خود را آغاز کرد.

سعید خسروی، مدیریت سرور دات آی، در خصوص فعالیت شرکت ایده پردازان گفت: Sms.ir (سامانه‌ی ارسال پیام کوتاه) یکی از پروژه‌های ایده پردازان است که پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه‌ کارشناسان به ثمر رسیده و اکنون به بزرگترین و قدرتمند‌ترین سامانه ارسال پیام کوتاه در ایران تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های این شرکت افزود: از دیگر پروژه‌های موفق ایده‌پردازان می‌توان به Server.ir اشاره کرد که به ارائه خدمات میزبانی وب، سرور، دامنه و … می‌پردازد.

Sms.ir با محصول خاص پیامک سفید و Server.ir  با محصول ایرو سرور که از خدمات ابری ایده پردازان است، در الکامپ 98 حاضر می‌شود.

نمایشگاه الکامپ برای بیست و پنجمین سال متوالی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور از تاریخ 27 تا 30 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. الکامپ هر ساله بستری مناسب برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مختلف است تا به معرفی و عرضه خدمات و محصولات خود بپردازند. این نماشگاه همچنین بستری مناسب برای تبادل همکاری با شرکت‌های معتبر است.

خسروی در انتها با اشاره به این که شرکت ایده پردازان برای دهمین سال متوالی در الکامپ شرکت کرده است گفت: از آن‌جایی که نوع فعالیت این شرکت، خدمات است، در طول سال کمتر به صورت حضوری با مخاطبان در ارتباط هستند. بنابراین هدف اصلی و همچنین بزرگترین دستاورد خود را از شرکت در این نمایشگاه، ارتباط مستقیم با مخاطبان می‌دانند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ipe.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده پردازان

متخصص در مدیریت رویداد و تبلیغات محیطی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]