اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804283867412541

مرکز نوآوری و فناوری سینتک در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد

کد: 139804283867412541

http://bit.ly/2Sox6dT

، قزوین , (اخبار رسمی): مرکز نوآوری و فناوری سینتک، متشکل از سه مرکز رشد واحدهای فناور، شتابدهنده دانشگاه و مراکز تحقیقاتی است. این مرکز با هدف معرفی دستاوردهای جدید خود در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد.

مرکز نوآوری و فناوری سینتک در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد
مرکز نوآوری و فناوری سینتک در نمایشگاه الکامپ 98 حضور دارد

مرکز نوآوری و فناوری سینتک سال‌هاست که در دانشگاه آزاد قزوین فعالیت خود را شروع کرده؛ این مرکز شامل دو شتابدهنده سخت افزار و نرم افزار، یک مرکز رشد و یک مرکز تجاری‌سازی فناوری پیشرفته است.

اسماعیل زاده، مدیر مرکز فناوری و نوآوری سینتک، در خصوص فعالیت‌های این مرکز می‌گوید: کل کارهایی که در این مرکز انجام شده تاکنون شامل 50 رباط فناور، 17 شرکت دانش بینان و 4 سایکل در شتابدهنده است که در حوزه‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فعالیت خود را از این مرکز شروع کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به محصولات ارائه شده در این مجموعه گفت: مجموعه مراکز تحقیقاتی دانشگاه سال 82 کار خود را شروع کرده و در نهایت در پاسخ به نیازهای جامعه، محصولات و خدماتی در این مرکز تولید و به بهره برداری رسیده است. تقریبا از سال 1390 با تاسیس مرکز فناوری سینتک؛ حمایت از فعالیت‌های نوآورانه، ایجاد استارتاپ‌ها، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان در این مرکز انجام شد که اکنون حدود 45 محصول شامل رباط‌های مختلف از جمله رباط‌های صنعتی، رباط‌های الکتریکی، نرم افزارها و خدمات مختلف آنلاین در این مجموعه ارائه شه است

مدیر فناوری و نوآوری سنتک در ادامه با اشاره به حضور دسته بندی شده و مشخص واحدهای مختلف فعال این مرکز در نمایشگاه الکامپ 98 گفت: با توجه به این که در این مجموعه دستاوردها و محصولات زیادی ارائه شده است اکنون در نمایشگاه حاضر با دسته بندی که انجام شده است، 6 نوع از رباط‌های مختلف در حوزه‌های رباط آتش نشان، رباط امدادگر، رباط پرنده، رباط زیردریایی و رباط انسان نما  از بخش رباط‌های این مجموعه در نمایشگاه حضور دارند و 40 تیم استارتاپی و شرکت‌های دانش بنیان در 4 روز نمایشگاه به صورت مشخص و با برنامه‌ریزی حضور دارند.

این مجموعه با هدف معرفی خدمات و دستاوردهای اخیر به جامعه فناوری اطلاعات و برندینگ استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در این شتابدهنده در نمایشگاه الکامپ 98 حضور یافته است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مرکز نوآوری و فناوری سینتک می‌توانند به آدرس syntechcenter.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکزفناوری و نوآوری سینتک

مرکزفناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش