اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804293868812545

حضور شرکت عامر اندیش در الکامپ ۹۸

کد: 139804293868812545

http://bit.ly/2SrgUIG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت عامر اندیش که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، در الکامپ ۹۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه حضور دارد.

حضور شرکت عامر اندیش در الکامپ ۹۸
حضور شرکت عامر اندیش در الکامپ ۹۸

شرکت عامر اندیش به صورت اختصاصی محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی تولید می‌کند. نجفیان، مدیر عامل عامر اندیش در این خصوص گفت: «شرکت عامر اندیش، دانش بنیان است و محصولاتش هم دانش بنیان است؛ به این صورت که در تولید محصولات این شرکت از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی در دنیا استفاده می‌شود.»

این شرکت با هدف معرفی و عرضه محصولات خود در الکامپ ۹۸ شرکت کرده است.

محصولات شرکت عامر اندیش در سه حوزه عرضه می‌شوند.

۱) حوزه اول تحلیل صوت است که محصول این حوزه فارس آوا نام دارد که ورودی‌اش صدا و خروجی‌اش  متن است. کاربرد آن برای مثال در صنایع تلفنی، در سیستم‌های بانکی، اتوماسیون و ... است.

۲) محصول حوزه دوم دستیار هوشمند (چت‌بات) است که هدف از آن جایگزین کردن یک ماشین هوش مصنوعی به جای انسان است. کاربرد آن در جاهای مختلفی از جمله سایت‌های اطلاع‌رسانی است. مزیت آن کم شدن هزینه شرکت و پاسخگویی در ۲۴ ساعت شبانه روز است.

۳) محصول حوزه سوم تحلیل و آنالیز تصاویر و ویدیو است. برای مثال این هوش مصنوعی می‌تواند چهره، آرم، صحنه‌ها و اشیای مختلف، مکان‌های معروف، نماد‌ها و ... را شناسایی کند.
الکامپ طبق روال هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود‌.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت amerandish.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عامر اندیش

شرکت دانش بنیان عامر اندیش هوشمند فعالیت خود را از سال 96 اغاز کرده است . و با طراحی و تولید محصولات مختلف در زمینه های پردازش گفتار ، تبدیل گفتار به متن ... مشغول به فعالیت است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]